Eror 1000 + 1
Kanalga Telegram’da o‘tish
182
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
تنهاییامو بعد از این با قلب کی قسمت کنم
واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم
بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم
یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم
چیزی نمیتونم بگم چون درد تو درد منه
این حال و روز ما واسه اصرار با هم بودنه
تو باید از من رد بشی من باید از تو بگذرم
کاری نمیتونم کنم باید بیوفتی از سرم
هر شبی که حالم خوب نبود روزبه اهنگ جدید داد و حرفای دلمو زد:)
Repost from I'll DIE YOUNG 🪱
اگر جواب تلفنتو میدم بدون دوست دارم وگرنه من از اون آدمایی هستم که اینقدر به تلفن خیره میشم تا قطع بشه.
من از حسی که نسبت بهت هنوز توی قلبم مونده به چت جی بی تی میگم
میدونی دیگه اعتماد به ادما سخت شده اینو خوب یاد گرفتم
یه روز مجبور میشی از آدم مورد علاقهات، خونهی مورد علاقهات و گلدون مورد علاقهات دست بکشی و بپذیری فرد دیگهای اونها رو خواهد داشت که اندازهی تو دوستشون نداره و هیچوقت اندازهی تو اونها رو نمیشناسه و متوجهشون نیست.
Repost from N/a
حس میکنم اون قسمت مغزم ک باهاش میتونستم ادمارو تحمل کنم رو از دست دادم.
Repost from N/a
خداروشکر رازدار خوبی ام،ولی خودمونیم چقد پشت سر بِستیای الانتون حرف میزدین
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
