182
订阅者
无数据24 小时
+17 天
-130 天
帖子存档
تنهاییامو بعد از این با قلب کی قسمت کنم
واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم
بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم
یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم
چیزی نمیتونم بگم چون درد تو درد منه
این حال و روز ما واسه اصرار با هم بودنه
تو باید از من رد بشی من باید از تو بگذرم
کاری نمیتونم کنم باید بیوفتی از سرم
هر شبی که حالم خوب نبود روزبه اهنگ جدید داد و حرفای دلمو زد:)
Repost from I'll DIE YOUNG 🪱
اگر جواب تلفنتو میدم بدون دوست دارم وگرنه من از اون آدمایی هستم که اینقدر به تلفن خیره میشم تا قطع بشه.
من از حسی که نسبت بهت هنوز توی قلبم مونده به چت جی بی تی میگم
میدونی دیگه اعتماد به ادما سخت شده اینو خوب یاد گرفتم
یه روز مجبور میشی از آدم مورد علاقهات، خونهی مورد علاقهات و گلدون مورد علاقهات دست بکشی و بپذیری فرد دیگهای اونها رو خواهد داشت که اندازهی تو دوستشون نداره و هیچوقت اندازهی تو اونها رو نمیشناسه و متوجهشون نیست.
Repost from N/a
حس میکنم اون قسمت مغزم ک باهاش میتونستم ادمارو تحمل کنم رو از دست دادم.
Repost from N/a
خداروشکر رازدار خوبی ام،ولی خودمونیم چقد پشت سر بِستیای الانتون حرف میزدین
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
