Eror 1000 + 1
Open in Telegram
182
Subscribers
+124 hours
+17 days
-230 days
Posts Archive
آلیس مونرو راجع به دورهی افسردگیش اینطور نوشته که:
«آنچه از دستم بر میآمد با آنچه دلم میخواست انجام دهم منافات داشت...»
شاید این بدترین حسی باشه که یه آدم میتونه تجربه کنه
نصف اینایی که میبینی از پلههای دادگاه بالا پایین میرن یه روزی عاشق همدیگه بودن و نفساشون وصل هم بوده.
عشق خوبه،ولی زمانی که درک نشی،تأمین نشی،دیده نشی،
مثل گردوی کالیه که از درخت چیده شده.با همهی علاقهای که بهش داری اما نه میشه خوردش نه میشه برگردوندش به شاخه،باید بندازیش بره
آدمایی رو انتخاب کنید که چشماتون براشون گریه نکرده باشه
براشون زجر نکشیده باشین
این زندگی ارزششو نداره چ برسه آدماش
پسر قشنگم متاسفم که اختلاف سنیمون داره زیاد میشه اما مامان نمیتونه با دخترایی که بابا میپسنده رقابت کنه.
ما عصبی نیستیم، ما تمامقد سوختیم و به هرجامون دست بزنی دردمون میاد و داد میزنیم. عقب وایسا.
یه مدل دلبستگی هم وجود داره، که تو به خاطر وجودِ شخصی که حتی باهاش تو رابطه نیستی، با کسی وارد رابطه نمیشی.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
