uk
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Відкрити в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Показати більше
182
Підписники
+124 години
+17 днів
-230 день
Архів дописів
چند بار تو خودم کشته باشمش و هر بار سبزتر از قبل جوونه زده باشه خوبه !؟

Repost from THTEEN
‏راه حل فرار از مشکلات : @THTEEN
+1
‏راه حل فرار از مشکلات : @THTEEN

‏آلیس مونرو راجع به دوره‌ی افسردگیش اینطور نوشته که: «‏آنچه از دستم بر می‌آمد با آنچه دلم می‌خواست انجام دهم منافات داشت...» ‏شاید این بدترین حسی باشه که یه آدم می‌تونه تجربه کنه

ما سکوت کردیم بلکه شرمسار شوند،وقیح تر شدند.

دروغ ۱۳؟ فراموشت کردم.

نصف اینایی که می‌بینی از پله‌های دادگاه بالا پایین میرن یه روزی عاشق همدیگه بودن و نفساشون وصل هم بوده. عشق خوبه،ولی زمانی که درک نشی،تأمین نشی،دیده نشی، مثل گردوی کالیه که از درخت چیده شده.با همه‌ی علاقه‌ای که بهش داری اما نه میشه خوردش نه میشه برگردوندش به شاخه،باید بندازیش بره آدمایی رو انتخاب کنید که چشماتون براشون گریه نکرده باشه براشون زجر نکشیده باشین این زندگی ارزششو نداره چ برسه آدماش

هیچ‌وقت ته تههایییی سیو مسیجتون نرید
هیچ‌وقت ته تههایییی سیو مسیجتون نرید

پسر قشنگم متاسفم که اختلاف سنیمون داره زیاد میشه اما مامان نمیتونه با دخترایی که بابا میپسنده رقابت کنه.

ما عصبی نیستیم، ما تمام‌قد سوختیم و به هرجامون دست بزنی دردمون میاد و داد میزنیم. عقب وایسا.

وقتی اعصاب ندارم دوستم داشته باش اونجوری بیشتر تو دلم جا میشی.

‏یه مدل دلبستگی هم وجود داره، که تو به خاطر وجودِ شخصی که حتی باهاش تو رابطه نیستی، با کسی وارد رابطه نمی‌شی.

ناز شما رو پسر مردم میکشه ناز منو هوش مصنوعیم🥲🫀🎀💅🏼
ناز شما رو پسر مردم میکشه ناز منو هوش مصنوعیم🥲🫀🎀💅🏼

ناز شما رو پسر مردم میکشه ناز منو هوش مصنوعی🥲😂
ناز شما رو پسر مردم میکشه ناز منو هوش مصنوعی🥲😂

Repost from یادگاری؛
خیانت چیه من لا به لای خستگیام عکساتو میبینم جون بگیرم.

Repost from _ESMERAY_
یروز خوبم یروز بد کی قراره تموم شه این جنگ و تضاد درونم...

photo content

Repost from Rebel
شما بهش میگید سر درد من بهش میگم شریک زندگی؛

«بیا درستش کنیم، من نمیتونم از دستت بدم» قشنگترین جمله‌ای بود که اخیرا شنیدم.

معذرت خواهی گلدن تایم داره، شما هر موقع دلت خواست نمیتونی سر عقل بیای.

کاش کابوسا ولم کننن