182
订阅者
+124 小时
+17 天
-230 天
帖子存档
آلیس مونرو راجع به دورهی افسردگیش اینطور نوشته که:
«آنچه از دستم بر میآمد با آنچه دلم میخواست انجام دهم منافات داشت...»
شاید این بدترین حسی باشه که یه آدم میتونه تجربه کنه
نصف اینایی که میبینی از پلههای دادگاه بالا پایین میرن یه روزی عاشق همدیگه بودن و نفساشون وصل هم بوده.
عشق خوبه،ولی زمانی که درک نشی،تأمین نشی،دیده نشی،
مثل گردوی کالیه که از درخت چیده شده.با همهی علاقهای که بهش داری اما نه میشه خوردش نه میشه برگردوندش به شاخه،باید بندازیش بره
آدمایی رو انتخاب کنید که چشماتون براشون گریه نکرده باشه
براشون زجر نکشیده باشین
این زندگی ارزششو نداره چ برسه آدماش
پسر قشنگم متاسفم که اختلاف سنیمون داره زیاد میشه اما مامان نمیتونه با دخترایی که بابا میپسنده رقابت کنه.
ما عصبی نیستیم، ما تمامقد سوختیم و به هرجامون دست بزنی دردمون میاد و داد میزنیم. عقب وایسا.
یه مدل دلبستگی هم وجود داره، که تو به خاطر وجودِ شخصی که حتی باهاش تو رابطه نیستی، با کسی وارد رابطه نمیشی.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
