Eror 1000 + 1
Open in Telegram
182
Subscribers
No data24 hours
+17 days
-130 days
Posts Archive
سالها بعد دربارهی ما میگویند؛ درجهانی تیرهو تار، هر روز به امید فردای بهتر زندگی میکردند و شرایط فقط بدتر میشد و آنها با لجبازی تمام ادامه میدادند برای هیچ.
آره روزبه جان
من همه زندگیمو میذارم که بتونم نگهش دارم :)
مرد پای دلش وسط باشه از غرورش طلاق میگیره
از یه سنی به بعد ترجیح میدی با کسی باشی که شهامت ناراحت کردنِ یه نفر دیگهرو برایِ ناراحت نشدنِ تو داشته باشه.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
