fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
182
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
‏انگار روابطم با آدم‌ها رو اصغر فرهادی کارگردانی کرده، پایان همشون بازه.

#NEW

سالها بعد درباره‌ی ما میگویند؛ درجهانی تیره‌و تار، هر روز به امید فردای بهتر زندگی میکردند و شرایط فقط بدتر میشد و آنها با لجبازی تمام ادامه میدادند برای هیچ.

دارم درونت رو از توی چشمات میبینم؛ مثل اسید، خورنده‌ست. -True Detective

آره روزبه جان من همه زندگیمو میذارم که بتونم نگهش دارم :) مرد پای دلش وسط باشه از غرورش طلاق میگیره

#NEW

#new روزبه ام قصد کشتن مارو داره به گمونم :)

من تورو به هیچ اتفاق بهتری نمیدم ینی توام همینی؟

#NEW

از یه سنی به بعد ترجیح می‌دی با کسی باشی که شهامت ناراحت کردنِ یه نفر دیگه‌رو برایِ ناراحت نشدنِ تو داشته باشه.

«برای قلب هایی که سرد تر از زمستونه.»

Tahas Youni-Be To Name Minevisam -musicdel.ir 128.mp33.74 MB

ما زبونمون کوتاه نبود،دشمنمون عزیز بود،ساکت شدیم،ساکت موندیم…

‌‏در موردش گریه نمیکنم ولی به جاش زل میزنم به یه گوشه و میرم تو فکر.

نجات دهنده در گور خفته است. -فروغ فرخزاد

🆕 2:17 ;)

photo content

photo content

چقدر ذوق داشتم برات، چقدر کورش کردی.

ولی من به اندازه اتفاقات بد زندگیم، آدم بدی نبودم.