Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
سالها بعد دربارهی ما میگویند؛ درجهانی تیرهو تار، هر روز به امید فردای بهتر زندگی میکردند و شرایط فقط بدتر میشد و آنها با لجبازی تمام ادامه میدادند برای هیچ.
آره روزبه جان
من همه زندگیمو میذارم که بتونم نگهش دارم :)
مرد پای دلش وسط باشه از غرورش طلاق میگیره
از یه سنی به بعد ترجیح میدی با کسی باشی که شهامت ناراحت کردنِ یه نفر دیگهرو برایِ ناراحت نشدنِ تو داشته باشه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
