en
Feedback
Roofa king

Roofa king

Open in Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Roofa king

Channel Roofa king (@depth_effect_wallpapers) in the Arabic language segment is an active participant. Currently, the community unites 25 525 subscribers, ranking 1 110 in the Art & Design category and 4 581 in the Iraq region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 25 525 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 368 over the last 30 days and by -13 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 8.56%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.92% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 185 views. Within the first day, a publication typically gains 1 255 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 20.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

25 525
Subscribers
-1324 hours
-737 days
+36830 days
Posts Archive
طيب ياجماعة الثيم الاخير دة بـ 40 بس بدل 50 اسكرينات الثيم كلها موجودة في القناة وان شاء الله في تحديث جديد للثيم هيغير تطبيق الموسيقي وفي نسخة دارك من الثيم دة تحديداً هتنزل قريب

لا اله الا الله انا اتسرقت
لا اله الا الله انا اتسرقت

طب اعمل فيهم اي ؟!
+2
طب اعمل فيهم اي ؟!

Iphone 16 full v2 التعديلات كبرت حجم ايقونة الواي فاي وايقونة البلوتوث علشان شكلهم مكنش عاجبني عدلت علي شفافية الايقونات والم
+5
Iphone 16 full v2 التعديلات كبرت حجم ايقونة الواي فاي وايقونة البلوتوث علشان شكلهم مكنش عاجبني عدلت علي شفافية الايقونات والميوزك بلاير وغيرت اسهم الرجوع للناس اللي بتستخدم الايماءات ضفت خلفيتين جداد في شاشة القفل علشان يبقي عدد الخلفيات 22 عدلت الجاليري "معرض الصور" باقي اسكرينات الثيم هنا سعر الثيم 50 LE اتصالات كاش لغير المصريين 1 دولار محفظة تليجرام النسخة دي مجانية للناس اللي اشترت الثيم اكيد و بـ 25 جنية بس لاول خمسة هيشتروها النهاردة

انهي احسن
+3
انهي احسن

الناس اللي اشترت الثيم دة مكنش عاجبني ايقونة الواي فاي والبلوتوث فعدلت حجمهم وغيرت ايقونة الرجوع بتاع الايماءات وزودت 30 ايقو
الناس اللي اشترت الثيم دة مكنش عاجبني ايقونة الواي فاي والبلوتوث فعدلت حجمهم وغيرت ايقونة الرجوع بتاع الايماءات وزودت 30 ايقونة تاني للنسخة بتاع البلاك ايكون حد شايف ان الثيم محتاج اي حاجة تاني قبل ما ارجع ارفعه علشان حجم الثيم كبير بس

photo content
+1

photo content
+1

حاشي لله ان نخشي احداً الا الله
حاشي لله ان نخشي احداً الا الله

ازاي تحط صورتك في ويدجيت الصور

الناس مش مستوعبة فكرة انك تبقي مصري والاجانب هما اللي بيسرقوك ديماً بتبقي العكس

واحد منزل الاسكرينات دي في جروب وبيقول انه جابة من اليوتيوب واني بسرق من اليوتيوب وبعدل وببيع الثيمات للناس حد عندة اي شك ان
+1
واحد منزل الاسكرينات دي في جروب وبيقول انه جابة من اليوتيوب واني بسرق من اليوتيوب وبعدل وببيع الثيمات للناس حد عندة اي شك ان الثيم دة بتاعي ؟! ايقونات الشبكة دي مش كنت مصور فيديو وانا بعملها اصلا ؟!

صباح الخير في اجهزة في ريلمي الكنترول سنتر فيها بايظ واجهزة كتيرة كمان المشكلة بتكمن في ان الاجهزة دي ممكن تكون شاشتها حجمها
صباح الخير في اجهزة في ريلمي الكنترول سنتر فيها بايظ واجهزة كتيرة كمان المشكلة بتكمن في ان الاجهزة دي ممكن تكون شاشتها حجمها اصغر شوية والابلكيشن بتاع السيستم مش بيتعرف علي حجمها فبالتالي الابلكيشن بدل ما يعمل resize ويظبط نفسه علي حجم الشاشة بيعمل scale زي بالظبط كدة ما تجيب حاجة طويلة وتحطها في مكان ضيق ودة اللي بيخلي شكل بانل الصوت والاضاءة يظهرو بالشكل دة وحجم الايقونات يظهر بالحجم دة فدي مشكلة كبيرة والمفروض اصحاب الاجهزة دي يعملو ريبورت للشركة اصلا اما بالنسبة للحلول ففي ابلكيشن اسمه screener دة بيخليك تتحكم في حجم الشاشة عندك "ممكن يحل المشكلة " الابلكيشن بيحتاج روت او شيزوكو

ياريت الناس تبعتلي اسكرينات للابلكيشنز اللي عندها زي كدة علشان اشوف اي اللي ناقص في الايقونات لاني مش بستخدم حاجات كتير
+1
ياريت الناس تبعتلي اسكرينات للابلكيشنز اللي عندها زي كدة علشان اشوف اي اللي ناقص في الايقونات لاني مش بستخدم حاجات كتير

ببص لقيت سهم الرجوع شكلة مش عاجبني عملت واحد جديد
+3
ببص لقيت سهم الرجوع شكلة مش عاجبني عملت واحد جديد

وعلشان الاسباب اللي فاتت دي الثيم دة مستحيل انزلة مجاني
وعلشان الاسباب اللي فاتت دي الثيم دة مستحيل انزلة مجاني

الناس تطلب مني انزل ثيم مجاني انا انزل ثيم مدفوع ببلاش لغاية دلوقتي الثيم نازل في اكتر من 4 قنوات اجانب وهيتسرق ويرجع لقنوات المصريين تاني المشكلة ان ناس هنا في القناة رايحة القنوات التانية تطلبة منهم المشكلة الاكبر اني بعد مانزلت الثيم في ناس بتقول دة فية غلطات غلطات ورا مين حضرتك ؟!

علشان السبب دة بالتحديد انا مش بحب انزل ثيمات مجانية
+1
علشان السبب دة بالتحديد انا مش بحب انزل ثيمات مجانية

الـ600 بريست بتوع اللايت روم اللي عملتهم من 4 سنين ومحدش عرف يعمل زيهم

الثيم المدفوع من شهر نزل ببلاش اهوه وى ما وعدنا ان كل فتره بينزل الثيم المدفوع ببلاش و ان نزوله فى الاول مدفوع بيكون بس لتقدير التعب علشان الناس اللى فاكره ان كله بفلوس و طمع و الكلام اللى بيتقال فى حق ال 40 ج اللي بيدفعو