fa
Feedback
Roofa king

Roofa king

رفتن به کانال در Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Roofa king

کانال Roofa king (@depth_effect_wallpapers) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 25 525 مشترک است و جایگاه 1 110 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 4 581 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 25 525 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 368 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -13 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 8.56% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.92% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 185 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 255 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 20 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

25 525
مشترکین
-1324 ساعت
-737 روز
+36830 روز
آرشیو پست ها
طيب ياجماعة الثيم الاخير دة بـ 40 بس بدل 50 اسكرينات الثيم كلها موجودة في القناة وان شاء الله في تحديث جديد للثيم هيغير تطبيق الموسيقي وفي نسخة دارك من الثيم دة تحديداً هتنزل قريب

لا اله الا الله انا اتسرقت
لا اله الا الله انا اتسرقت

طب اعمل فيهم اي ؟!
+2
طب اعمل فيهم اي ؟!

Iphone 16 full v2 التعديلات كبرت حجم ايقونة الواي فاي وايقونة البلوتوث علشان شكلهم مكنش عاجبني عدلت علي شفافية الايقونات والم
+5
Iphone 16 full v2 التعديلات كبرت حجم ايقونة الواي فاي وايقونة البلوتوث علشان شكلهم مكنش عاجبني عدلت علي شفافية الايقونات والميوزك بلاير وغيرت اسهم الرجوع للناس اللي بتستخدم الايماءات ضفت خلفيتين جداد في شاشة القفل علشان يبقي عدد الخلفيات 22 عدلت الجاليري "معرض الصور" باقي اسكرينات الثيم هنا سعر الثيم 50 LE اتصالات كاش لغير المصريين 1 دولار محفظة تليجرام النسخة دي مجانية للناس اللي اشترت الثيم اكيد و بـ 25 جنية بس لاول خمسة هيشتروها النهاردة

انهي احسن
+3
انهي احسن

الناس اللي اشترت الثيم دة مكنش عاجبني ايقونة الواي فاي والبلوتوث فعدلت حجمهم وغيرت ايقونة الرجوع بتاع الايماءات وزودت 30 ايقو
الناس اللي اشترت الثيم دة مكنش عاجبني ايقونة الواي فاي والبلوتوث فعدلت حجمهم وغيرت ايقونة الرجوع بتاع الايماءات وزودت 30 ايقونة تاني للنسخة بتاع البلاك ايكون حد شايف ان الثيم محتاج اي حاجة تاني قبل ما ارجع ارفعه علشان حجم الثيم كبير بس

photo content
+1

photo content
+1

حاشي لله ان نخشي احداً الا الله
حاشي لله ان نخشي احداً الا الله

ازاي تحط صورتك في ويدجيت الصور

الناس مش مستوعبة فكرة انك تبقي مصري والاجانب هما اللي بيسرقوك ديماً بتبقي العكس

واحد منزل الاسكرينات دي في جروب وبيقول انه جابة من اليوتيوب واني بسرق من اليوتيوب وبعدل وببيع الثيمات للناس حد عندة اي شك ان
+1
واحد منزل الاسكرينات دي في جروب وبيقول انه جابة من اليوتيوب واني بسرق من اليوتيوب وبعدل وببيع الثيمات للناس حد عندة اي شك ان الثيم دة بتاعي ؟! ايقونات الشبكة دي مش كنت مصور فيديو وانا بعملها اصلا ؟!

صباح الخير في اجهزة في ريلمي الكنترول سنتر فيها بايظ واجهزة كتيرة كمان المشكلة بتكمن في ان الاجهزة دي ممكن تكون شاشتها حجمها
صباح الخير في اجهزة في ريلمي الكنترول سنتر فيها بايظ واجهزة كتيرة كمان المشكلة بتكمن في ان الاجهزة دي ممكن تكون شاشتها حجمها اصغر شوية والابلكيشن بتاع السيستم مش بيتعرف علي حجمها فبالتالي الابلكيشن بدل ما يعمل resize ويظبط نفسه علي حجم الشاشة بيعمل scale زي بالظبط كدة ما تجيب حاجة طويلة وتحطها في مكان ضيق ودة اللي بيخلي شكل بانل الصوت والاضاءة يظهرو بالشكل دة وحجم الايقونات يظهر بالحجم دة فدي مشكلة كبيرة والمفروض اصحاب الاجهزة دي يعملو ريبورت للشركة اصلا اما بالنسبة للحلول ففي ابلكيشن اسمه screener دة بيخليك تتحكم في حجم الشاشة عندك "ممكن يحل المشكلة " الابلكيشن بيحتاج روت او شيزوكو

ياريت الناس تبعتلي اسكرينات للابلكيشنز اللي عندها زي كدة علشان اشوف اي اللي ناقص في الايقونات لاني مش بستخدم حاجات كتير
+1
ياريت الناس تبعتلي اسكرينات للابلكيشنز اللي عندها زي كدة علشان اشوف اي اللي ناقص في الايقونات لاني مش بستخدم حاجات كتير

ببص لقيت سهم الرجوع شكلة مش عاجبني عملت واحد جديد
+3
ببص لقيت سهم الرجوع شكلة مش عاجبني عملت واحد جديد

وعلشان الاسباب اللي فاتت دي الثيم دة مستحيل انزلة مجاني
وعلشان الاسباب اللي فاتت دي الثيم دة مستحيل انزلة مجاني

الناس تطلب مني انزل ثيم مجاني انا انزل ثيم مدفوع ببلاش لغاية دلوقتي الثيم نازل في اكتر من 4 قنوات اجانب وهيتسرق ويرجع لقنوات المصريين تاني المشكلة ان ناس هنا في القناة رايحة القنوات التانية تطلبة منهم المشكلة الاكبر اني بعد مانزلت الثيم في ناس بتقول دة فية غلطات غلطات ورا مين حضرتك ؟!

علشان السبب دة بالتحديد انا مش بحب انزل ثيمات مجانية
+1
علشان السبب دة بالتحديد انا مش بحب انزل ثيمات مجانية

الـ600 بريست بتوع اللايت روم اللي عملتهم من 4 سنين ومحدش عرف يعمل زيهم

الثيم المدفوع من شهر نزل ببلاش اهوه وى ما وعدنا ان كل فتره بينزل الثيم المدفوع ببلاش و ان نزوله فى الاول مدفوع بيكون بس لتقدير التعب علشان الناس اللى فاكره ان كله بفلوس و طمع و الكلام اللى بيتقال فى حق ال 40 ج اللي بيدفعو