ar
Feedback
Roofa king

Roofa king

الذهاب إلى القناة على Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Roofa king

تُعد قناة Roofa king (@depth_effect_wallpapers) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 25 526 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 114 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 4 587 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 25 526 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 370، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.20‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.25‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 094 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 340 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 18.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

25 526
المشتركون
+124 ساعات
-167 أيام
+37030 أيام
أرشيف المشاركات
طيب ياجماعة الثيم الاخير دة بـ 40 بس بدل 50 اسكرينات الثيم كلها موجودة في القناة وان شاء الله في تحديث جديد للثيم هيغير تطبيق الموسيقي وفي نسخة دارك من الثيم دة تحديداً هتنزل قريب

لا اله الا الله انا اتسرقت
لا اله الا الله انا اتسرقت

طب اعمل فيهم اي ؟!
+2
طب اعمل فيهم اي ؟!

Iphone 16 full v2 التعديلات كبرت حجم ايقونة الواي فاي وايقونة البلوتوث علشان شكلهم مكنش عاجبني عدلت علي شفافية الايقونات والم
+5
Iphone 16 full v2 التعديلات كبرت حجم ايقونة الواي فاي وايقونة البلوتوث علشان شكلهم مكنش عاجبني عدلت علي شفافية الايقونات والميوزك بلاير وغيرت اسهم الرجوع للناس اللي بتستخدم الايماءات ضفت خلفيتين جداد في شاشة القفل علشان يبقي عدد الخلفيات 22 عدلت الجاليري "معرض الصور" باقي اسكرينات الثيم هنا سعر الثيم 50 LE اتصالات كاش لغير المصريين 1 دولار محفظة تليجرام النسخة دي مجانية للناس اللي اشترت الثيم اكيد و بـ 25 جنية بس لاول خمسة هيشتروها النهاردة

انهي احسن
+3
انهي احسن

الناس اللي اشترت الثيم دة مكنش عاجبني ايقونة الواي فاي والبلوتوث فعدلت حجمهم وغيرت ايقونة الرجوع بتاع الايماءات وزودت 30 ايقو
الناس اللي اشترت الثيم دة مكنش عاجبني ايقونة الواي فاي والبلوتوث فعدلت حجمهم وغيرت ايقونة الرجوع بتاع الايماءات وزودت 30 ايقونة تاني للنسخة بتاع البلاك ايكون حد شايف ان الثيم محتاج اي حاجة تاني قبل ما ارجع ارفعه علشان حجم الثيم كبير بس

photo content
+1

photo content
+1

حاشي لله ان نخشي احداً الا الله
حاشي لله ان نخشي احداً الا الله

ازاي تحط صورتك في ويدجيت الصور

الناس مش مستوعبة فكرة انك تبقي مصري والاجانب هما اللي بيسرقوك ديماً بتبقي العكس

واحد منزل الاسكرينات دي في جروب وبيقول انه جابة من اليوتيوب واني بسرق من اليوتيوب وبعدل وببيع الثيمات للناس حد عندة اي شك ان
+1
واحد منزل الاسكرينات دي في جروب وبيقول انه جابة من اليوتيوب واني بسرق من اليوتيوب وبعدل وببيع الثيمات للناس حد عندة اي شك ان الثيم دة بتاعي ؟! ايقونات الشبكة دي مش كنت مصور فيديو وانا بعملها اصلا ؟!

صباح الخير في اجهزة في ريلمي الكنترول سنتر فيها بايظ واجهزة كتيرة كمان المشكلة بتكمن في ان الاجهزة دي ممكن تكون شاشتها حجمها
صباح الخير في اجهزة في ريلمي الكنترول سنتر فيها بايظ واجهزة كتيرة كمان المشكلة بتكمن في ان الاجهزة دي ممكن تكون شاشتها حجمها اصغر شوية والابلكيشن بتاع السيستم مش بيتعرف علي حجمها فبالتالي الابلكيشن بدل ما يعمل resize ويظبط نفسه علي حجم الشاشة بيعمل scale زي بالظبط كدة ما تجيب حاجة طويلة وتحطها في مكان ضيق ودة اللي بيخلي شكل بانل الصوت والاضاءة يظهرو بالشكل دة وحجم الايقونات يظهر بالحجم دة فدي مشكلة كبيرة والمفروض اصحاب الاجهزة دي يعملو ريبورت للشركة اصلا اما بالنسبة للحلول ففي ابلكيشن اسمه screener دة بيخليك تتحكم في حجم الشاشة عندك "ممكن يحل المشكلة " الابلكيشن بيحتاج روت او شيزوكو

ياريت الناس تبعتلي اسكرينات للابلكيشنز اللي عندها زي كدة علشان اشوف اي اللي ناقص في الايقونات لاني مش بستخدم حاجات كتير
+1
ياريت الناس تبعتلي اسكرينات للابلكيشنز اللي عندها زي كدة علشان اشوف اي اللي ناقص في الايقونات لاني مش بستخدم حاجات كتير

ببص لقيت سهم الرجوع شكلة مش عاجبني عملت واحد جديد
+3
ببص لقيت سهم الرجوع شكلة مش عاجبني عملت واحد جديد

وعلشان الاسباب اللي فاتت دي الثيم دة مستحيل انزلة مجاني
وعلشان الاسباب اللي فاتت دي الثيم دة مستحيل انزلة مجاني

الناس تطلب مني انزل ثيم مجاني انا انزل ثيم مدفوع ببلاش لغاية دلوقتي الثيم نازل في اكتر من 4 قنوات اجانب وهيتسرق ويرجع لقنوات المصريين تاني المشكلة ان ناس هنا في القناة رايحة القنوات التانية تطلبة منهم المشكلة الاكبر اني بعد مانزلت الثيم في ناس بتقول دة فية غلطات غلطات ورا مين حضرتك ؟!

علشان السبب دة بالتحديد انا مش بحب انزل ثيمات مجانية
+1
علشان السبب دة بالتحديد انا مش بحب انزل ثيمات مجانية

الـ600 بريست بتوع اللايت روم اللي عملتهم من 4 سنين ومحدش عرف يعمل زيهم

الثيم المدفوع من شهر نزل ببلاش اهوه وى ما وعدنا ان كل فتره بينزل الثيم المدفوع ببلاش و ان نزوله فى الاول مدفوع بيكون بس لتقدير التعب علشان الناس اللى فاكره ان كله بفلوس و طمع و الكلام اللى بيتقال فى حق ال 40 ج اللي بيدفعو