en
Feedback
A crazy 🦊

A crazy 🦊

Open in Telegram

هرطور ناراحتي @abolfazltorefi

Show more
894
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+6530 days
Posts Archive
به ادما بیشتر از حدشون بها ندید ، به هرکس به اندازه ظرفیت و اندازه اش اهمیت بده ، مثل لیوانی میمونه که اگه بیش از حد بهش آب بدی سرریز میشه و میریزه و قابل جمع کردن نیست ، همیشه نصفه و نیمه باش ، صدتو نزار ، بزار دنبالت باشن نه اینکه دنبالشون بگردی ، خودتو راحت در اختیارش نزار ، همیشه در دسترس نباش ، بزار تشنه با تو بودن باشه ، تشنه وقت گذروندن با تو باشه ، زیاد که اهمیت بدی ، بیش از حد که بها بدی تکراری میشی.

از آمدن گلوله تعجب نکردم! از سمتی که شلیک شد حیرانم.

بعضی آدم‌ها حتی لیاقت این رو ندارن که بهشون بفهمونی چقدر سرشون اذیت شدی ، ناراحت شدی ، شکستی و گریه کردی ، آدمه بی‌ لیاقت همه جوره بی لیاقته.

روزی که بر سر مزارم آمدی برای قبر بغلی فاتحه بخوان ، من حتی روحمم نیاز به نوازش کسی ندارد.

Repost from A crazy 🦊
این نوع خوابیدن که با ناراحتی خیلی زیاد میخوابی و بعدش با غم و ناراحتی فراوان بدون اینکه بخوای بیدار میشی تقریبا مثل مرگ میمونه.

جان ز تن میرود اما تو ز یاد هرگز..

مقصد ما وفا داریست چهره زیبا باشد برای چهره پرستان.

اگر میدانستم چشمانت اینگونه مرا ویران میکند هرگز نگاهت نمیکردم.

واسه من خیلی وقته کنار گذاشتن راحت شده ، هر کی میخوای باش ، هر چقدر میخوای واسم عزیز باش ، اما وقتی بهم احترام نزاری ، وقتی دلمو بشکنی ، انقدر راحت حذفت میکنم که به روزایی که با هم بودیم شک کنی.

من تاريكى مطلقى كه مال خودم باشه رو ترجيح ميدم به اون نورى كه به بقيه هم ميتابه.

چشمان تو آنقدر زیبا بود،که خدا شاهد است دل باختن تقصیر دل نبود.

من بازیکن خوبی ام درصورتی که یارم تعصب تیم دیگه ای رو نکشه.

هیچوقت با رفتارت منو تو موقعیتی قرار نده که مجبور شم بهت ثابت کنم همونقدری که میتونم دوست داشته باشم میتونم نسبت بهت سرد باشم و طوری رفتار کنم که شک کنی اصلا علاقه‌ای وجود داره.

گر تمام شهر شرباز و نگهبان چشمانت شوند من آن گلادیاتور تنهایی ام که پیروز جنگ خواهد شد✌🏽

با كسی باشيد كه خودش بخواد مال شما باشه ، خودش بخواد فقط يه نفر توى زندگيش باشه ، خودش همه اضافه كاراى دورشو جمع كنه ، اينكه بخواى يه نفرو از چنگ اينو اون در بيارى ، مفت نمى ارزه.

یه زمانی قهرمان قلبم بودی ، الان کابوس فکرهامی.

براش خورشید بودم.. اما چشمش دنبال چراغای شهر بود😉🙌🏽

یه مرحله از زندگی هم هست که بهش میگن بی تفاوتی ناشی از⁩ صبر بیش از⁩ حد ، اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودن ها بی قراری نمیکنی ، بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی ، حساسیت هات کمتر میشه ، حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون تنها بذاری.

4_5852773168577519989.mp38.70 MB

مرا کمی بیشتر دوست داشته باش چرا که فکر میکنم پایان غم انگیزی خواهم داشت..🖤