en
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Open in Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Show more
639
Subscribers
-124 hours
-37 days
-730 days
Posts Archive
اتعامل دايماً أنه مفيش بكرا ، عشان انت فعلاً معندكش دليل مؤكد بنسبة 1٪ أنه فيه بكرا.

أنت هنا ضيف وهتفضل ضيف مهما طولت دوست فيها ، دارك ، مكانك ،قرارك ، بعملك انت اللي بتختاره ،شوف بقى عملك هيختارلك دار نعيم ولا جحيم .

حقيقي انت كإنسان مش ضامن أي حاجه ف الدنيا دي ، متتعاملش أبدا إنك صاحب مكان هنا.

• الوسامَه العقليّه مُغرية أكتر ألف مره مِن الشكل والمَلامِح الفارغه.

"عَسَى اللَّهُ أَنْ يُنْهِيَ كُلَّ هَذِهِ الِابْتِلَاءَاتِ وَيَعُودَ شُعُورُ الطُّمَأْنِينَةِ إِلَى قُلُوبِنَا "🦋

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 🤎، عليه افضل الصلاه والسلام 🤎. سبحان الله صليت الفجر وفتحتها ودعتلك لعلها إشاره😂💗. ربنا
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 🤎، عليه افضل الصلاه والسلام 🤎. سبحان الله صليت الفجر وفتحتها ودعتلك لعلها إشاره😂💗. ربنا يجبر جبر يتعجب منه اهل السموات والأرض يا رب ، ويتحققي كل اللي بتتمنيه 💗.

مش هبطل اطلبهم من ربنا يارب الانتظام في الصلاه يارب ابعد عن المعاصي يارب أزور الكعبه يارب أسافر يارب وظيفه بحبها يارب أصلحني يارب الجنة يارب احلامي تتحقق يارب اوصل للي نفسي فيه يارب حياتي تتحسن يارب قلبي يطمن يارب عقلي يهدا يارب بكره يبقى احسن🦋.

"ولا يَزالُ كُل امرئ يُقاتل نَفسَه علىٰ أن تَستَقيم حَتىٰ إذا صَدق أقامها اللّٰه لهُ."🤍

خليك متاكد ان الي سابك خلاص ياحبيبي مبقاش بيفكر فيك ، متعيش الوهم وتقول انا لسه مآثر علي حياتهم وانا الشخصيه المحوريه في حياتهم انت ولا حاجه يسطا عندهم لانهم سابوك لوحدك للايام، وخف بقى.

كل الكهوف مُظلمه إلا الكهف في مصحفنا نور بين الجمعتين🤎.. لا تنسوا قراءه سوره الكهف يارفاق🤎.
كل الكهوف مُظلمه إلا الكهف في مصحفنا نور بين الجمعتين🤎.. لا تنسوا قراءه سوره الكهف يارفاق🤎.

هتبقي انسان قوي لو عرفت تاخد قرارات عكس رغبتك لمجرد انها الصح حتي لو مش هتريحك.

احساسي بقيمتي مش متوقف على ندمك عليا ،كده كده دلوقتي او بعدين مش هتفتكرني غير بالخير عشان انا مش بسبب أذى يخليك تفتكرني بالوحش، ومش ضعف مني بس هي اصول وده طبعي فا مهما شوفت وحش مني مش هكون اوحش حد عدي عليك وهكون سايبه اثر كويس عمومًا.

عموماً دي من أجمل المسجات اللي الإنسان يحب تجيله😭😂.
عموماً دي من أجمل المسجات اللي الإنسان يحب تجيله😭😂.

أرجو أن أنال ما أريده وأن أكون مطمئنًّا وأن أحظى بحياة تليق بي وأن تتيسّر أموري وأن يكون أملي صادقًا كما أتصوّر."))♥️

و مَالي أراكِ في كُلِ الوجوه أغَزَوتِ عَيني ؟ أم غزوتِ الأماكِن ؟♡⁩

المعامله اللي احب اتعامل بيها:
المعامله اللي احب اتعامل بيها:

متوصّلش نفسك لدرجة العطش اللي تخليك تشرب من أي كوباية تتقدم ليك. خليك انتقائي وماتقبلش ب أقل من اللي تستحقه♥️.

🤍.
🤍.

‏كنت فاكره نفسي بتخطى الزعل اتاريني براكمه.

مُرهَق ومُشتت لأقصي درجه والله.