مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Open in Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Show more712
Subscribers
-424 hours
-37 days
-1130 days
Posts Archive
فکر میکنم جدا شدن از آدمها تنها چیزیه که توش خوبم. هیچگونه نکته مثبتی هم در این قضیه وجود نداره.
Repost from N/a
Hollyhock: That voice, the one that tells you that you're worthless and stupid and ugly, It goes away, right? It's just like a dumb teenage girl thing, but then it goes away?
BoJack Horseman: Yeah.
شاید یادتون رفته باشه ولی من اینجام که بگم: جیمی تارت دو دو دو دو دو دو جیمی تارت دو دو دو دو دو دو جیمی تارت
نیاز به مکالمههای جالب و عمیق دارم در این ساعت و هیچکس برای همچین مکالمهای وجود نداره شاید گریه کنم
آفرین بر شما. راستش رو بخوای دیگه حتی ساعت خوابی وجود نداره در این نقطه از زندگی که بخواد ۱۰/۱۰ باشه.
سعیمو میکنم بخوابم
بعدا خبر بده کی موفق شدی بخوابی
ولی واقعا ساعت خوابمون 10/10
نه هنوز نخوابیدم ....
قرار بود فقط چند چپتر کتاب بخونم و بخوابم ولی اون ۲ ساعت پیش بود 😂👀 الان کتابم تمام میتونم با آرامش بخوابم
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
