uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
712
Obunachilar
-424 soatlar
-37 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
نمی‌دونم چطور بگم ولی هر لحظه امکان داره از شدت درد زیاد خودم رو بکشم

این سریال مستحق ریواچ‌های متعدده.

وقتی می‌بینم کسی تدلسو می‌بینه از ته قلبم خوشحال می‌شم.

منم همینطور روی کنت. منم همینطور.

Video xabar00:13

Repost from RegaPlus
بنده سال آینده در تیمارستان، اگه یه سال دیگه اینجایی که زندگی می‌کنم، زندگی کنم. @RegaPlus
بنده سال آینده در تیمارستان، اگه یه سال دیگه اینجایی که زندگی می‌کنم، زندگی کنم. @RegaPlus

فکر می‌کنم جدا شدن از آدم‌ها تنها چیزیه که توش خوبم. هیچ‌‌گونه نکته مثبتی هم در این قضیه وجود نداره.

Repost from N/a
Hollyhock: That voice, the one that tells you that you're worthless and stupid and ugly, It goes away, right? It's just like
Hollyhock: That voice, the one that tells you that you're worthless and stupid and ugly, It goes away, right? It's just like a dumb teenage girl thing, but then it goes away? BoJack Horseman: Yeah.

شاید یادتون رفته باشه ولی من اینجام که بگم: جیمی تارت دو دو دو دو دو دو جیمی تارت دو دو دو دو دو دو جیمی تارت

نیاز به مکالمه‌های جالب و عمیق دارم در این ساعت و هیچ‌کس برای همچین مکالمه‌ای وجود نداره شاید گریه کنم

آفرین بر شما. راستش رو بخوای دیگه حتی ساعت خوابی وجود نداره در این نقطه از زندگی که بخواد ۱۰/۱۰ باشه.

سعیمو میکنم بخوابم بعدا خبر بده کی موفق شدی بخوابی ولی واقعا ساعت خوابمون 10/10

باز خوبه می‌‌تونی بخوابی🙏🏽

نه هنوز نخوابیدم .... قرار بود فقط چند چپتر کتاب بخونم و بخوابم ولی اون ۲ ساعت پیش بود 😂👀 الان کتابم تمام میتونم با آرامش بخوابم

هنوز نخوابیدی یا تازه بیدار شدی؟

منم بیدارم 😔✨