مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Open in Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Show more713
Subscribers
+124 hours
-27 days
-1030 days
Posts Archive
دوساعت داشتم فیلمهای کوبریک و هیچکاک و کیشلوفسکی و آرنوفسکی و تارانتینو و کروساوا و ... رو دانلود میکردم که در نهایت برم یک فیلم از آدام سندلر ببینم برای بهبود سلامت روانم.
به تصمیماتی که در گذشته گرفتم فکر میکنم و با خودم میگم "تو چی دیدی تو من، که من ندیدم خودم"
Repost from هموسو.
هیچ خوشم نمیآید آدمهایی که زندگی نرمال و خوب دارند فاز شاعرانه یا هنری برمیدارند. نه تو برای چرندیات فلسفی نوشتن بهاندازهٔ کافی تنها و افسرده و مضطرب و بدبخت و تراماتایزد شده نیستی. بس کن. برو رستوران. با دوستات بگرد. سلفی در آینه بگیر. به تفریحات پولدارانهات بپرداز. چه میدانم.
بعضی روزها میخوام از دوستان، اجتماع، خانواده، آشنا و غریبه و هرچیز و هرکسی فرار کنم، سر به بیابون و کوه و دشت بذارم و برای مدتی ناپدید بشم بلکه دوباره توانایی برقراری ارتباط در من زنده شه.
Repost from داستایوفسکیِ دیوانه.
هرچی بیشتر میگذره بیشتر به این پی میبرم که باید توی پیلهی خودم بمانم و کمتر به آدم ها بها بدم.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
