uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
713
Obunachilar
-224 soatlar
-67 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
پیام رسید که بگم دوست دخترم نازترین و عاشقشم

Riot Grrrl - Oh Bondage - Up Yours.mp32.61 MB

امروز خیلی "سلام عزیزم، من آدم خوبی نیستم"ای هستم.

حتی ریه‌هام هم تعجب کردن

باورم نمی‌شه هوای تهران انقدر تمیزه. چشم‌هام به دیدن آسمون آبی عادت نداره و همه‌چیز زیادی با کیفیت شده.

اگر چهره کلارا بو رو داشتم خدا رو بنده نبودم.

قیافه کسی که فردا امتحان داره و هنوز نخوابیده :
قیافه کسی که فردا امتحان داره و هنوز نخوابیده :

کاش او بودم.
+3
کاش او بودم.

خدایا شکرت بابت این ساعت خواب.

شین شین.
شین شین.

یک ترم جستی ملخک دو ترم جستی ملخک ترم سه مشروط میشی مادرت گاییدست ملخک

یکی بیاد بگه پایانش چیه لطفا❤️

چیه این فصل دوم اسکویید گیم دیوانه شدم اه

نمیدونم کی بلخره خونه برام خونه‌اینگ میکنه.