ar
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

الذهاب إلى القناة على Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

إظهار المزيد
713
المشتركون
+124 ساعات
-27 أيام
-1030 أيام
أرشيف المشاركات
چیه این فصل دوم اسکویید گیم دیوانه شدم اه

نمیدونم کی بلخره خونه برام خونه‌اینگ میکنه.

Repost from Cold Blood
photo content

دوساعت داشتم فیلم‌های کوبریک و هیچکاک و کیشلوفسکی و آرنوفسکی و تارانتینو و کروساوا و ... رو دانلود می‌کردم که در نهایت برم یک فیلم از آدام سندلر ببینم برای بهبود سلامت روانم.

رسالة فيديو00:24

به تصمیماتی که در گذشته گرفتم فکر می‌کنم و با خودم می‌گم "تو چی دیدی تو من، که من ندیدم خودم"

Repost from هموسو.
هیچ خوشم نمی‌آید آدم‌هایی که زندگی نرمال و خوب دارند فاز شاعرانه یا هنری برمی‌دارند. نه تو برای چرندیات فلسفی نوشتن به‌اندازهٔ کافی تنها و افسرده و مضطرب و بدبخت و تراماتایزد شده نیستی. بس کن. برو رستوران. با دوستات بگرد. سلفی در آینه بگیر. به تفریحات پول‌دارانه‌ات بپرداز. چه می‌دانم.

بعضی روزها می‌خوام از دوستان، اجتماع، خانواده، آشنا و غریبه و هرچیز و هرکسی فرار کنم، سر به بیابون و کوه و دشت بذارم و برای مدتی ناپدید بشم بلکه دوباره توانایی برقراری ارتباط در من زنده شه.

هرچی بیشتر می‌گذره بیشتر به این پی می‌برم که باید توی پیله‌ی خودم بمانم و کمتر به آدم ها بها بدم.

Guns N' Roses - This I Love.mp312.94 MB

خداروشکر تنها نیستم

https://t.me/emptycreature/19645 نامه‌های منم هیشکدومشون باز نشدن

هیچ‌کدوم از نامه‌های این درخت باز نشدن خدایاشکرت❤️