en
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Open in Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Show more
191
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-230 days
Posts Archive
#ارسالی_شما @missinghalff

به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه. برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه‌ی اینا کافیه (:

به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه . برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه ی اینا کافیه (: @missinghalff

🦦🦦

👀👀👀

newww🥰🥰 @missinghalff

همدم و همراه الکیه... تو آدما دنبال هم دست بگردین 👊😉🦍 #میم_نوشت @missinghalff

NEW🔥🔥🔥 @missinghalff

«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ» حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چون که تمام قدرت ها دست خداست..✨

تو آلمان آتیش بازی سال نو تو کمپای پناهندگی ممنوعه چون سر و صداش برای پناهده‌های جنگ‌زده خاطره‌ی بد تداعی میکنه 💔 اینا به قدرت خاطره پی بردن... • آرش جیم @missinghalff

NEW🔥🔥🔥 @missinghalff

‏ عاشق اون لحظه رهایی از آدمام اینجوری که تو بارها براشون تلاش می‌کنی، می‌دویی می‌دویی، به بهونه های مختلف نگهشون می‌داری اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس می‌کنی دیگه بسه چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا. رها شدی...😊

‏ عاشق اون لحظه رهایی از آدمام اینجوری که تو بارها براشون تلاش می‌کنی، می‌دویی می‌دویی، به بهونه های مختلف نگهشون می‌داری اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس می‌کنی دیگه بسه چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا. رها شدی.

‏ عاشق اون لحظه رهایی از آدمام اینجوری که تو بارها براشون تلاش می‌کنی، می‌دویی می‌دویی، به بهونه های مختلف نگهشون می‌داری اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس می‌کنی دیگه بسه چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا. رها شدی...

به به 😁🥰 @missinghalff

Gn🖤

هرگز اجازه نده تنهایی تورو به سمت آدمای هَوَل و سمی برگردونه!😉

#ارسالی_شما ❤️ @missinghalff