| نیمه گمشده |
Відкрити в Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Показати більше191
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-230 день
Архів дописів
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی
دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش
ثابت کنیم اون آدم کافیه.
برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای
تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن.
برای همهی اینا کافیه (:
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که
بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه .
برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه ی اینا کافیه (:
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
همدم و همراه الکیه...
تو آدما دنبال هم دست بگردین 👊😉🦍
#میم_نوشت
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ»
حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چون که تمام قدرت ها دست خداست..✨
Repost from | نیمه گمشده |
تو آلمان آتیش بازی سال نو تو کمپای پناهندگی ممنوعه
چون سر و صداش برای پناهدههای جنگزده
خاطرهی بد تداعی میکنه 💔
اینا به قدرت خاطره پی بردن...
• آرش جیم
@missinghalff
عاشق اون لحظه رهایی از آدمام
اینجوری که تو بارها براشون تلاش میکنی، میدویی میدویی، به بهونه های مختلف نگهشون میداری
اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس میکنی دیگه بسه
چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا.
رها شدی...😊
عاشق اون لحظه رهایی از آدمام
اینجوری که تو بارها براشون تلاش میکنی، میدویی میدویی، به بهونه های مختلف نگهشون میداری
اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس میکنی دیگه بسه
چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا.
رها شدی.
عاشق اون لحظه رهایی از آدمام
اینجوری که تو بارها براشون تلاش میکنی، میدویی میدویی، به بهونه های مختلف نگهشون میداری
اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس میکنی دیگه بسه
چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا.
رها شدی...
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
