| نیمه گمشده |
前往频道在 Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
显示更多191
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-230 天
帖子存档
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی
دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش
ثابت کنیم اون آدم کافیه.
برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای
تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن.
برای همهی اینا کافیه (:
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که
بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه .
برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه ی اینا کافیه (:
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
همدم و همراه الکیه...
تو آدما دنبال هم دست بگردین 👊😉🦍
#میم_نوشت
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ»
حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چون که تمام قدرت ها دست خداست..✨
Repost from | نیمه گمشده |
تو آلمان آتیش بازی سال نو تو کمپای پناهندگی ممنوعه
چون سر و صداش برای پناهدههای جنگزده
خاطرهی بد تداعی میکنه 💔
اینا به قدرت خاطره پی بردن...
• آرش جیم
@missinghalff
عاشق اون لحظه رهایی از آدمام
اینجوری که تو بارها براشون تلاش میکنی، میدویی میدویی، به بهونه های مختلف نگهشون میداری
اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس میکنی دیگه بسه
چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا.
رها شدی...😊
عاشق اون لحظه رهایی از آدمام
اینجوری که تو بارها براشون تلاش میکنی، میدویی میدویی، به بهونه های مختلف نگهشون میداری
اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس میکنی دیگه بسه
چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا.
رها شدی.
عاشق اون لحظه رهایی از آدمام
اینجوری که تو بارها براشون تلاش میکنی، میدویی میدویی، به بهونه های مختلف نگهشون میداری
اما یه روز صبح از خواب پا میشی و احساس میکنی دیگه بسه
چتاتو پاک میکنی،خودشو حذف میکنی و تادا.
رها شدی...
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
