en
Feedback
Paul X Original (Public)

Paul X Original (Public)

Open in Telegram

It’s all about price baby !

Show more

πŸ“ˆ Analytical overview of Telegram channel Paul X Original (Public)

Channel Paul X Original (Public) (@paulxoriginal) is an active participant. Currently, the community unites 16 178 subscribers, ranking 7 524 in the Economy & Finance category and 2 276 in the Malaysia region.

πŸ“Š Audience metrics and dynamics

Since its creation on Π½Π΅Π²Ρ–Π΄ΠΎΠΌΠΎ, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 16 178 subscribers.

According to the latest data from 02 September, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -45 over the last 30 days and by -6 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 34.03%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects N/A% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 0 views. Within the first day, a publication typically gains 0 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.

πŸ“ Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
β€œIt’s all about price baby !”

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 03 September, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Economy & Finance category.

16 178
Subscribers
-624 hours
-27 days
-4530 days
Posts Archive
Tap tap sikit boleh? Masih ada org lagi ka

Hi ASSALAMUALAIKUM MANA HILANG??? ADA JE ACTIVE DALAM PRIVATE CHANNEL. MCM BIASA TAK TAU NAK UPLOAD APA DAH DALAM PUBLIC NI. korg roger je admin Pm admin πŸ‘‡πŸ»πŸ‘‡πŸ» tekan biru ❀️ MASUK V2 SEKARANG ❀️ MASUK V2 SEKARANG ❀️ MASUK V2 SEKARANG

β€œIran perang, isnin buy je terus” πŸ‘€ Hmmm kena game ke tu
β€œIran perang, isnin buy je terus” πŸ‘€ Hmmm kena game ke tu

Again and again jalannn terus signal 1st for today… tak perlu pun banyak banyak signal. Sekali jalan 50-100pips pun ok. Tapi
+1
Again and again jalannn terus signal 1st for today… tak perlu pun banyak banyak signal. Sekali jalan 50-100pips pun ok. Tapi harini dia kasi bonus 500pipssss alhamdulillah Click biru ini to join

Surrr 150pips petang petang dah settle Us session gimana? Ada on ka?
+2
Surrr 150pips petang petang dah settle Us session gimana? Ada on ka?

1st signal di Pro Circle PaulX Bagi terus jalan baru alpadu alpiawww Tips berjaya jgn bjudi ❌ Click sini πŸ‘‡πŸ» JOIN PRO CIRCLE
+1
1st signal di Pro Circle PaulX Bagi terus jalan baru alpadu alpiawww Tips berjaya jgn bjudi ❌ Click sini πŸ‘‡πŸ» JOIN PRO CIRCLE PAULX

Pulang ke fitrah Berulang kali nasihat cari setup one time off . Sekali jalan sahaja tanpa perlu balik balik nak entry. Nak tunggu setup ni siap berjam berjam .lepas tu bila dah siap structure semua comfirmation semua dh ada kita entry. Nak hold position pun berjam jam nak kena tunggu dia luncur. Semua nya berjam jam semuanya waiting gameee . Jgn lah buat benda ni mcm bjudi. Pesanan untuk diri saya yg hina lagi banyak salah dan dosa πŸ™πŸ»πŸ˜”

Luncur ⛷️
Luncur ⛷️

Last perkongsian signal akan tetapi malam ini lain maciam pgerakkan pantas tanpa toleh belakang mak dia ijau gold hahaha
+1
Last perkongsian signal akan tetapi malam ini lain maciam pgerakkan pantas tanpa toleh belakang mak dia ijau gold hahaha

2nd roundd win lagi! Cukup ah 2 signal today! Focus 10pm ke atas selesai terawih. Tak payah dikejar sgt benda ni. Apa pun tk
+2
2nd roundd win lagi! Cukup ah 2 signal today! Focus 10pm ke atas selesai terawih. Tak payah dikejar sgt benda ni. Apa pun tk dpt nanti. Santai santai sudah.

2nd round win lagiiiiβœ…βœ…βœ…βœ… Dah berapa hari win minggu ini. Duit raya mariiii πŸ’ͺπŸ»πŸ‘‡πŸ» πŸ” CLICK SINI JOIN
+1
2nd round win lagiiiiβœ…βœ…βœ…βœ… Dah berapa hari win minggu ini. Duit raya mariiii πŸ’ͺπŸ»πŸ‘‡πŸ» πŸ” CLICK SINI JOIN

Signal pertama harini belanja jalan terus 100-160pips βœ… Kita try consistent kan shari sekali signal pun jadi . Janji withdraw
Signal pertama harini belanja jalan terus 100-160pips βœ… Kita try consistent kan shari sekali signal pun jadi . Janji withdraw terusss.

FOMC MINUTES
+2
FOMC MINUTES

160pips dah settle βœ… βœ…βœ… Pm admin nak belajar πŸ‘‡πŸ» πŸ” NAK BELAJAR TEKAN BIRU INI

Signal kedua terus jalan no float 100pips So total harini 2 signal 220pips jadilaaaaa level level anai anai je kita ni. Huhu
+1
Signal kedua terus jalan no float 100pips So total harini 2 signal 220pips jadilaaaaa level level anai anai je kita ni. Huhu

Dapat bagi buy lepas terawih jam 11pm terus 150pips TP khalasss
+5
Dapat bagi buy lepas terawih jam 11pm terus 150pips TP khalasss

Dan ini

Betul betul singgah box bawah tu felai terus

Teknik skemer punya feedback Alhamdulillah Ajar free βœ… Ajar sungguh2 βœ… Semua dalam pro circle . Malas nak gaduh bulan ramadha
+5
Teknik skemer punya feedback Alhamdulillah Ajar free βœ… Ajar sungguh2 βœ… Semua dalam pro circle . Malas nak gaduh bulan ramadhan ni. Jaga kesucian bulan Ramadhan. Focus mengajar . Mana mana yg tak ngam teknik ni boleh try guru lain. Banyk guru lain yg lagi padu diluar sana. Kita disini cuma kongsi secara percuma mana yg mampu sahaja. Ada salah silap saya mohon ampun maaf sebelum 1 ramadhan masuk ni.

Video message01:00