fa
Feedback
Paul X Original (Public)

Paul X Original (Public)

رفتن به کانال در Telegram

It’s all about price baby !

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Paul X Original (Public)

کانال Paul X Original (Public) (@paulxoriginal) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 16 178 مشترک است و جایگاه 7 524 را در دسته اقتصاد و امور مالی و رتبه 2 276 را در منطقه ماليزيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 16 178 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 02 سپتامبر, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -45 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 34.03% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
It’s all about price baby !

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 03 سپتامبر, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اقتصاد و امور مالی تبدیل کرده‌اند.

16 178
مشترکین
-624 ساعت
-27 روز
-4530 روز
آرشیو پست ها
Tap tap sikit boleh? Masih ada org lagi ka

Hi ASSALAMUALAIKUM MANA HILANG??? ADA JE ACTIVE DALAM PRIVATE CHANNEL. MCM BIASA TAK TAU NAK UPLOAD APA DAH DALAM PUBLIC NI. korg roger je admin Pm admin 👇🏻👇🏻 tekan biru ❤️ MASUK V2 SEKARANG ❤️ MASUK V2 SEKARANG ️ MASUK V2 SEKARANG

“Iran perang, isnin buy je terus” 👀 Hmmm kena game ke tu
“Iran perang, isnin buy je terus” 👀 Hmmm kena game ke tu

Again and again jalannn terus signal 1st for today… tak perlu pun banyak banyak signal. Sekali jalan 50-100pips pun ok. Tapi
+1
Again and again jalannn terus signal 1st for today… tak perlu pun banyak banyak signal. Sekali jalan 50-100pips pun ok. Tapi harini dia kasi bonus 500pipssss alhamdulillah Click biru ini to join

Surrr 150pips petang petang dah settle Us session gimana? Ada on ka?
+2
Surrr 150pips petang petang dah settle Us session gimana? Ada on ka?

1st signal di Pro Circle PaulX Bagi terus jalan baru alpadu alpiawww Tips berjaya jgn bjudi ❌ Click sini 👇🏻 JOIN PRO CIRCLE
+1
1st signal di Pro Circle PaulX Bagi terus jalan baru alpadu alpiawww Tips berjaya jgn bjudi ❌ Click sini 👇🏻 JOIN PRO CIRCLE PAULX

Pulang ke fitrah Berulang kali nasihat cari setup one time off . Sekali jalan sahaja tanpa perlu balik balik nak entry. Nak tunggu setup ni siap berjam berjam .lepas tu bila dah siap structure semua comfirmation semua dh ada kita entry. Nak hold position pun berjam jam nak kena tunggu dia luncur. Semua nya berjam jam semuanya waiting gameee . Jgn lah buat benda ni mcm bjudi. Pesanan untuk diri saya yg hina lagi banyak salah dan dosa 🙏🏻😔

Luncur ⛷️
Luncur ⛷️

Last perkongsian signal akan tetapi malam ini lain maciam pgerakkan pantas tanpa toleh belakang mak dia ijau gold hahaha
+1
Last perkongsian signal akan tetapi malam ini lain maciam pgerakkan pantas tanpa toleh belakang mak dia ijau gold hahaha

2nd roundd win lagi! Cukup ah 2 signal today! Focus 10pm ke atas selesai terawih. Tak payah dikejar sgt benda ni. Apa pun tk
+2
2nd roundd win lagi! Cukup ah 2 signal today! Focus 10pm ke atas selesai terawih. Tak payah dikejar sgt benda ni. Apa pun tk dpt nanti. Santai santai sudah.

2nd round win lagiiii✅✅✅✅ Dah berapa hari win minggu ini. Duit raya mariiii 💪🏻👇🏻 🔠CLICK SINI JOIN
+1
2nd round win lagiiii✅✅✅✅ Dah berapa hari win minggu ini. Duit raya mariiii 💪🏻👇🏻 🔠CLICK SINI JOIN

Signal pertama harini belanja jalan terus 100-160pips ✅ Kita try consistent kan shari sekali signal pun jadi . Janji withdraw
Signal pertama harini belanja jalan terus 100-160pips ✅ Kita try consistent kan shari sekali signal pun jadi . Janji withdraw terusss.

FOMC MINUTES
+2
FOMC MINUTES

160pips dah settle ✅ ✅✅ Pm admin nak belajar 👇🏻 🔠NAK BELAJAR TEKAN BIRU INI

Signal kedua terus jalan no float 100pips So total harini 2 signal 220pips jadilaaaaa level level anai anai je kita ni. Huhu
+1
Signal kedua terus jalan no float 100pips So total harini 2 signal 220pips jadilaaaaa level level anai anai je kita ni. Huhu

Dapat bagi buy lepas terawih jam 11pm terus 150pips TP khalasss
+5
Dapat bagi buy lepas terawih jam 11pm terus 150pips TP khalasss

Dan ini

Betul betul singgah box bawah tu felai terus

Teknik skemer punya feedback Alhamdulillah Ajar free ✅ Ajar sungguh2 ✅ Semua dalam pro circle . Malas nak gaduh bulan ramadha
+5
Teknik skemer punya feedback Alhamdulillah Ajar free ✅ Ajar sungguh2 ✅ Semua dalam pro circle . Malas nak gaduh bulan ramadhan ni. Jaga kesucian bulan Ramadhan. Focus mengajar . Mana mana yg tak ngam teknik ni boleh try guru lain. Banyk guru lain yg lagi padu diluar sana. Kita disini cuma kongsi secara percuma mana yg mampu sahaja. Ada salah silap saya mohon ampun maaf sebelum 1 ramadhan masuk ni.

پیام ویدیو01:00