ch
Feedback
Paul X Original (Public)

Paul X Original (Public)

前往频道在 Telegram

It’s all about price baby !

显示更多

📈 Telegram 频道 Paul X Original (Public) 的分析概览

频道 Paul X Original (Public) (@paulxoriginal) 是活跃参与者。目前社区聚集了 16 178 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 7 524,并在 马来西亚 地区排名第 2 276

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 16 178 名订阅者。

根据 02 九月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -45,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 34.03%。内容发布后 24 小时内通常能获得 N/A% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 0 次浏览,首日通常累积 0 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
It’s all about price baby !

凭借高频更新(最新数据采集于 03 九月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。

16 178
订阅者
-624 小时
-27 天
-4530 天
帖子存档
Tap tap sikit boleh? Masih ada org lagi ka

Hi ASSALAMUALAIKUM MANA HILANG??? ADA JE ACTIVE DALAM PRIVATE CHANNEL. MCM BIASA TAK TAU NAK UPLOAD APA DAH DALAM PUBLIC NI. korg roger je admin Pm admin 👇🏻👇🏻 tekan biru ❤️ MASUK V2 SEKARANG ❤️ MASUK V2 SEKARANG ️ MASUK V2 SEKARANG

“Iran perang, isnin buy je terus” 👀 Hmmm kena game ke tu
“Iran perang, isnin buy je terus” 👀 Hmmm kena game ke tu

Again and again jalannn terus signal 1st for today… tak perlu pun banyak banyak signal. Sekali jalan 50-100pips pun ok. Tapi
+1
Again and again jalannn terus signal 1st for today… tak perlu pun banyak banyak signal. Sekali jalan 50-100pips pun ok. Tapi harini dia kasi bonus 500pipssss alhamdulillah Click biru ini to join

Surrr 150pips petang petang dah settle Us session gimana? Ada on ka?
+2
Surrr 150pips petang petang dah settle Us session gimana? Ada on ka?

1st signal di Pro Circle PaulX Bagi terus jalan baru alpadu alpiawww Tips berjaya jgn bjudi ❌ Click sini 👇🏻 JOIN PRO CIRCLE
+1
1st signal di Pro Circle PaulX Bagi terus jalan baru alpadu alpiawww Tips berjaya jgn bjudi ❌ Click sini 👇🏻 JOIN PRO CIRCLE PAULX

Pulang ke fitrah Berulang kali nasihat cari setup one time off . Sekali jalan sahaja tanpa perlu balik balik nak entry. Nak tunggu setup ni siap berjam berjam .lepas tu bila dah siap structure semua comfirmation semua dh ada kita entry. Nak hold position pun berjam jam nak kena tunggu dia luncur. Semua nya berjam jam semuanya waiting gameee . Jgn lah buat benda ni mcm bjudi. Pesanan untuk diri saya yg hina lagi banyak salah dan dosa 🙏🏻😔

Luncur ⛷️
Luncur ⛷️

Last perkongsian signal akan tetapi malam ini lain maciam pgerakkan pantas tanpa toleh belakang mak dia ijau gold hahaha
+1
Last perkongsian signal akan tetapi malam ini lain maciam pgerakkan pantas tanpa toleh belakang mak dia ijau gold hahaha

2nd roundd win lagi! Cukup ah 2 signal today! Focus 10pm ke atas selesai terawih. Tak payah dikejar sgt benda ni. Apa pun tk
+2
2nd roundd win lagi! Cukup ah 2 signal today! Focus 10pm ke atas selesai terawih. Tak payah dikejar sgt benda ni. Apa pun tk dpt nanti. Santai santai sudah.

2nd round win lagiiii✅✅✅✅ Dah berapa hari win minggu ini. Duit raya mariiii 💪🏻👇🏻 🔠CLICK SINI JOIN
+1
2nd round win lagiiii✅✅✅✅ Dah berapa hari win minggu ini. Duit raya mariiii 💪🏻👇🏻 🔠CLICK SINI JOIN

Signal pertama harini belanja jalan terus 100-160pips ✅ Kita try consistent kan shari sekali signal pun jadi . Janji withdraw
Signal pertama harini belanja jalan terus 100-160pips ✅ Kita try consistent kan shari sekali signal pun jadi . Janji withdraw terusss.

FOMC MINUTES
+2
FOMC MINUTES

160pips dah settle ✅ ✅✅ Pm admin nak belajar 👇🏻 🔠NAK BELAJAR TEKAN BIRU INI

Signal kedua terus jalan no float 100pips So total harini 2 signal 220pips jadilaaaaa level level anai anai je kita ni. Huhu
+1
Signal kedua terus jalan no float 100pips So total harini 2 signal 220pips jadilaaaaa level level anai anai je kita ni. Huhu

Dapat bagi buy lepas terawih jam 11pm terus 150pips TP khalasss
+5
Dapat bagi buy lepas terawih jam 11pm terus 150pips TP khalasss

Dan ini

Betul betul singgah box bawah tu felai terus

Teknik skemer punya feedback Alhamdulillah Ajar free ✅ Ajar sungguh2 ✅ Semua dalam pro circle . Malas nak gaduh bulan ramadha
+5
Teknik skemer punya feedback Alhamdulillah Ajar free ✅ Ajar sungguh2 ✅ Semua dalam pro circle . Malas nak gaduh bulan ramadhan ni. Jaga kesucian bulan Ramadhan. Focus mengajar . Mana mana yg tak ngam teknik ni boleh try guru lain. Banyk guru lain yg lagi padu diluar sana. Kita disini cuma kongsi secara percuma mana yg mampu sahaja. Ada salah silap saya mohon ampun maaf sebelum 1 ramadhan masuk ni.

视频消息01:00