en
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Open in Telegram

In blockchain we trust.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Crypto trading w/Amir

Channel Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 14 785 subscribers, ranking 7 634 in the Cryptocurrencies category and 22 026 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 14 785 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -16 over the last 30 days and by 2 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 43.79%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 29.79% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 6 476 views. Within the first day, a publication typically gains 4 405 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 100.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
In blockchain we trust.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

14 785
Subscribers
+224 hours
-257 days
-1630 days
Posts Archive
یه آمار بگیریم ببینیم وضعیت چطوره: حس جاماندگی از بازار (FOMO) دارید؟
Anonymous voting

GM ☀️ 36500
GM ☀️ 36500

ارزش گذاری پلتفرم opensea از 13.3 میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به 1.4 میلیارد دلار در حال حاضر سقوط کرده!! 📉
ارزش گذاری پلتفرم opensea از 13.3 میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به 1.4 میلیارد دلار در حال حاضر سقوط کرده!! 📉

اعلام ورشکستگی کمپانی we work هم از آخرین نشانه هاییه که بازار داره به ما نشون میده که هنوز رکود جهانی مسکن در جریانه… بازار
اعلام ورشکستگی کمپانی we work هم از آخرین نشانه هاییه که بازار داره به ما نشون میده که هنوز رکود جهانی مسکن در جریانه… بازار هنوز متزلزله و دورنمای قوی برای سیاست انبساطی وجود نداره…

تا وقتی بیتکوین هنوز در حال رنج زدن در همین کاناله و سقف و کف میزنه، همچنان به آلتکوین بازی خودتون ادامه بدید :) البته چون در
تا وقتی بیتکوین هنوز در حال رنج زدن در همین کاناله و سقف و کف میزنه، همچنان به آلتکوین بازی خودتون ادامه بدید :) البته چون در تایم فریم بالاتر در محدوده های مقاومتی هستیم، دست به ماشه و آماده باشید برای خروج از بازار...

برید تو کانال پاول دورف عضو بشید: https://t.me/durov قراره قرعه کشی کنه بین اعضای کانالش به اندازه ۲۰۰هزار دلار اشتراک پرمیوم تلگرام هدیه بده :) اگه هدیه گرفتید بعد بیاید اینجا کانال رو boost کنید 😁

چرا محدوده 38000 برای بیتکوین بسیار مهمه؟ چون محدوده همگرایی سه مقاومت ترند زرند رنگ یکساله، فیبو 1.27 بلند مدت و محدوده حمایتی شکسته شده قبلی هست که هنوز فلیپ نشده! #Bitcoin

۱ بیتکوین= ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ‼️

بالاترین سطح شاخص ترس و طمع طی یکسال گذشته! بنظر میاد کم کم حس فومو و جاموندن از بازار داره به سراغ خیلیا میاد!
بالاترین سطح شاخص ترس و طمع طی یکسال گذشته! بنظر میاد کم کم حس فومو و جاموندن از بازار داره به سراغ خیلیا میاد!

توتال2 600 B $ ۲۰ درصد رشد توتال معادل رشدهای خیلی خفن خیلی از آلتکوینا بود(همونطور که این روزها دیدیم) اما برای رشدهای فضایی
توتال2 600 B $ ۲۰ درصد رشد توتال معادل رشدهای خیلی خفن خیلی از آلتکوینا بود(همونطور که این روزها دیدیم) اما برای رشدهای فضایی باید ترند زرد رنگ به بالا شکسته بشه که در واقع شکست ناحیه رنج و انباشت هست. البته به نظر من برای رخداد این اتفاق هنوز زوده و چندین ماه تا اتفاق افتادنش زمان نیاز هست...

این چارت مهم رو ببینید: مقایسه شاخص M2 (رشد پایه پولی یا همون نقدینگی دلار) در مقایسه با قیمت بیتکوین هست. بازار برای بالا رف
این چارت مهم رو ببینید: مقایسه شاخص M2 (رشد پایه پولی یا همون نقدینگی دلار) در مقایسه با قیمت بیتکوین هست. بازار برای بالا رفتن نیاز به پول داره. چیزی که از فیات و دلار باید تامین بشه. چون مارکت کریپتو جزو بازارهای با ریسک بالا دسته بندی میشه پس ورود پول بهش سخت تره و معمولا در دو حالت کلی اتفاق میفته: ۱-پول اضافه توی دست مردم زیاد بشه (مثل دوران کمک های نقدی به مردم در زمان کرونا) ۲-خوشبینی شدید در مارکت حاکم بشه و ترس از دست دادن سرمایه کمرنگ بشه. اگه دقت کنید تمام چرخه های بیتکوینی که تا الان داشتیم همزمان با رشد M2 اتفاق افتادند. حالا مقایسه کنید با انتهای چارت و رشد قیمت از محدوده ۱۵۰۰۰ تا همینجا که هستیم و میشه دید که با سیاست های مغایر با قبل، شاخص رشد نکرده، بلکه در بعضی موارد کاهش هم داشته(سیاست انقباضی فدرال رزرو) ‼️این رو میشه یک زنگ خطر در نظر گرفت که شاید این رشد در یکسال اخیر کاملا ارگانیک نباشه و احتمال رخداد لگ های نزولی در ماههای آینده وجود داره. @amircryptothoughts

🥸
🥸

تا زمانی که بیت در حالت رنج زدن بمونه، آلت ها میتونن این پامپ کردن های خودشون رو ادامه بدن.

حالا FTX دیگه چی داره که میخواد بفروشه؟ نانسن توی این رشته توییتهاش بهمون سرنخ‌های خوبی میده… -لیست مداوم آپدیت میشه https://x.com/nansen_ai/status/1720124867121713512?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

‏در کنار خبر امروز سم بنکمن، این رو هم ببینید که از ۲۴ اکتبر شرکت FTX/ALAMEDA حجم زیادی توکن سولانا معادل حدودا ۱۱۷ میلیون دل
‏در کنار خبر امروز سم بنکمن، این رو هم ببینید که از ۲۴ اکتبر شرکت FTX/ALAMEDA حجم زیادی توکن سولانا معادل حدودا ۱۱۷ میلیون دلاربه صرافیهای مختلف واریز کرده. احتمالا برای نقد کردن داراییهاش… ‏حالا بنظرتون دلیل پامپ اخیر سولانا چی بود؟ 🤓

واقعیت اینه که همین الانش هم وضعیت برای کاربرهای کریپتو بریتانیایی خیلی سخت شده. بسیاری از پروژه ها آیپی بریتانیا رو مسدود می
واقعیت اینه که همین الانش هم وضعیت برای کاربرهای کریپتو بریتانیایی خیلی سخت شده. بسیاری از پروژه ها آیپی بریتانیا رو مسدود میکنن و اجازه فعالیت نمیدن و حتی پلتفرم های فیوچرز خیلی از صرافیهای متمرکز هم براشون غیرفعال شده. اگر vpn استفاده میکنید، ترجیحا سمت لوکیشن بریتانیا نرید!

“وارن بافت بعدی؟” تیتر مجلات شاید همین یکسال و نیم پیش… @amircryptothoughts
“وارن بافت بعدی؟” تیتر مجلات شاید همین یکسال و نیم پیش… @amircryptothoughts

‼️سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX برای هر ۷ عنوان اتهامیش گناهکار شناخته شد. حکم نهایی در ۲۸ مارچ صادر خواهد شد…
‼️سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX برای هر ۷ عنوان اتهامیش گناهکار شناخته شد. حکم نهایی در ۲۸ مارچ صادر خواهد شد…

واگرایی در توتال داریم… 🙄
واگرایی در توتال داریم… 🙄