ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 785 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 636 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 22 031 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 785 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -18، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -7، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 44.30‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 30.14‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 550 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 456 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 100.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 785
المشتركون
-724 ساعات
+147 أيام
-1830 أيام
أرشيف المشاركات
یه آمار بگیریم ببینیم وضعیت چطوره: حس جاماندگی از بازار (FOMO) دارید؟
Anonymous voting

GM ☀️ 36500
GM ☀️ 36500

ارزش گذاری پلتفرم opensea از 13.3 میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به 1.4 میلیارد دلار در حال حاضر سقوط کرده!! 📉
ارزش گذاری پلتفرم opensea از 13.3 میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به 1.4 میلیارد دلار در حال حاضر سقوط کرده!! 📉

اعلام ورشکستگی کمپانی we work هم از آخرین نشانه هاییه که بازار داره به ما نشون میده که هنوز رکود جهانی مسکن در جریانه… بازار
اعلام ورشکستگی کمپانی we work هم از آخرین نشانه هاییه که بازار داره به ما نشون میده که هنوز رکود جهانی مسکن در جریانه… بازار هنوز متزلزله و دورنمای قوی برای سیاست انبساطی وجود نداره…

تا وقتی بیتکوین هنوز در حال رنج زدن در همین کاناله و سقف و کف میزنه، همچنان به آلتکوین بازی خودتون ادامه بدید :) البته چون در
تا وقتی بیتکوین هنوز در حال رنج زدن در همین کاناله و سقف و کف میزنه، همچنان به آلتکوین بازی خودتون ادامه بدید :) البته چون در تایم فریم بالاتر در محدوده های مقاومتی هستیم، دست به ماشه و آماده باشید برای خروج از بازار...

برید تو کانال پاول دورف عضو بشید: https://t.me/durov قراره قرعه کشی کنه بین اعضای کانالش به اندازه ۲۰۰هزار دلار اشتراک پرمیوم تلگرام هدیه بده :) اگه هدیه گرفتید بعد بیاید اینجا کانال رو boost کنید 😁

چرا محدوده 38000 برای بیتکوین بسیار مهمه؟ چون محدوده همگرایی سه مقاومت ترند زرند رنگ یکساله، فیبو 1.27 بلند مدت و محدوده حمایتی شکسته شده قبلی هست که هنوز فلیپ نشده! #Bitcoin

۱ بیتکوین= ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ‼️

بالاترین سطح شاخص ترس و طمع طی یکسال گذشته! بنظر میاد کم کم حس فومو و جاموندن از بازار داره به سراغ خیلیا میاد!
بالاترین سطح شاخص ترس و طمع طی یکسال گذشته! بنظر میاد کم کم حس فومو و جاموندن از بازار داره به سراغ خیلیا میاد!

توتال2 600 B $ ۲۰ درصد رشد توتال معادل رشدهای خیلی خفن خیلی از آلتکوینا بود(همونطور که این روزها دیدیم) اما برای رشدهای فضایی
توتال2 600 B $ ۲۰ درصد رشد توتال معادل رشدهای خیلی خفن خیلی از آلتکوینا بود(همونطور که این روزها دیدیم) اما برای رشدهای فضایی باید ترند زرد رنگ به بالا شکسته بشه که در واقع شکست ناحیه رنج و انباشت هست. البته به نظر من برای رخداد این اتفاق هنوز زوده و چندین ماه تا اتفاق افتادنش زمان نیاز هست...

این چارت مهم رو ببینید: مقایسه شاخص M2 (رشد پایه پولی یا همون نقدینگی دلار) در مقایسه با قیمت بیتکوین هست. بازار برای بالا رف
این چارت مهم رو ببینید: مقایسه شاخص M2 (رشد پایه پولی یا همون نقدینگی دلار) در مقایسه با قیمت بیتکوین هست. بازار برای بالا رفتن نیاز به پول داره. چیزی که از فیات و دلار باید تامین بشه. چون مارکت کریپتو جزو بازارهای با ریسک بالا دسته بندی میشه پس ورود پول بهش سخت تره و معمولا در دو حالت کلی اتفاق میفته: ۱-پول اضافه توی دست مردم زیاد بشه (مثل دوران کمک های نقدی به مردم در زمان کرونا) ۲-خوشبینی شدید در مارکت حاکم بشه و ترس از دست دادن سرمایه کمرنگ بشه. اگه دقت کنید تمام چرخه های بیتکوینی که تا الان داشتیم همزمان با رشد M2 اتفاق افتادند. حالا مقایسه کنید با انتهای چارت و رشد قیمت از محدوده ۱۵۰۰۰ تا همینجا که هستیم و میشه دید که با سیاست های مغایر با قبل، شاخص رشد نکرده، بلکه در بعضی موارد کاهش هم داشته(سیاست انقباضی فدرال رزرو) ‼️این رو میشه یک زنگ خطر در نظر گرفت که شاید این رشد در یکسال اخیر کاملا ارگانیک نباشه و احتمال رخداد لگ های نزولی در ماههای آینده وجود داره. @amircryptothoughts

🥸
🥸

تا زمانی که بیت در حالت رنج زدن بمونه، آلت ها میتونن این پامپ کردن های خودشون رو ادامه بدن.

حالا FTX دیگه چی داره که میخواد بفروشه؟ نانسن توی این رشته توییتهاش بهمون سرنخ‌های خوبی میده… -لیست مداوم آپدیت میشه https://x.com/nansen_ai/status/1720124867121713512?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

‏در کنار خبر امروز سم بنکمن، این رو هم ببینید که از ۲۴ اکتبر شرکت FTX/ALAMEDA حجم زیادی توکن سولانا معادل حدودا ۱۱۷ میلیون دل
‏در کنار خبر امروز سم بنکمن، این رو هم ببینید که از ۲۴ اکتبر شرکت FTX/ALAMEDA حجم زیادی توکن سولانا معادل حدودا ۱۱۷ میلیون دلاربه صرافیهای مختلف واریز کرده. احتمالا برای نقد کردن داراییهاش… ‏حالا بنظرتون دلیل پامپ اخیر سولانا چی بود؟ 🤓

واقعیت اینه که همین الانش هم وضعیت برای کاربرهای کریپتو بریتانیایی خیلی سخت شده. بسیاری از پروژه ها آیپی بریتانیا رو مسدود می
واقعیت اینه که همین الانش هم وضعیت برای کاربرهای کریپتو بریتانیایی خیلی سخت شده. بسیاری از پروژه ها آیپی بریتانیا رو مسدود میکنن و اجازه فعالیت نمیدن و حتی پلتفرم های فیوچرز خیلی از صرافیهای متمرکز هم براشون غیرفعال شده. اگر vpn استفاده میکنید، ترجیحا سمت لوکیشن بریتانیا نرید!

“وارن بافت بعدی؟” تیتر مجلات شاید همین یکسال و نیم پیش… @amircryptothoughts
“وارن بافت بعدی؟” تیتر مجلات شاید همین یکسال و نیم پیش… @amircryptothoughts

‼️سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX برای هر ۷ عنوان اتهامیش گناهکار شناخته شد. حکم نهایی در ۲۸ مارچ صادر خواهد شد…
‼️سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX برای هر ۷ عنوان اتهامیش گناهکار شناخته شد. حکم نهایی در ۲۸ مارچ صادر خواهد شد…

واگرایی در توتال داریم… 🙄
واگرایی در توتال داریم… 🙄