es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 785 suscriptores, ocupando la posición 7 634 en la categoría Criptomonedas y el puesto 22 026 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 785 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -16, y en las últimas 24 horas de 2, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 43.79%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 29.79% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 476 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 405 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 100.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 785
Suscriptores
+224 horas
-257 días
-1630 días
Archivo de publicaciones
یه آمار بگیریم ببینیم وضعیت چطوره: حس جاماندگی از بازار (FOMO) دارید؟
Anonymous voting

GM ☀️ 36500
GM ☀️ 36500

ارزش گذاری پلتفرم opensea از 13.3 میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به 1.4 میلیارد دلار در حال حاضر سقوط کرده!! 📉
ارزش گذاری پلتفرم opensea از 13.3 میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به 1.4 میلیارد دلار در حال حاضر سقوط کرده!! 📉

اعلام ورشکستگی کمپانی we work هم از آخرین نشانه هاییه که بازار داره به ما نشون میده که هنوز رکود جهانی مسکن در جریانه… بازار
اعلام ورشکستگی کمپانی we work هم از آخرین نشانه هاییه که بازار داره به ما نشون میده که هنوز رکود جهانی مسکن در جریانه… بازار هنوز متزلزله و دورنمای قوی برای سیاست انبساطی وجود نداره…

تا وقتی بیتکوین هنوز در حال رنج زدن در همین کاناله و سقف و کف میزنه، همچنان به آلتکوین بازی خودتون ادامه بدید :) البته چون در
تا وقتی بیتکوین هنوز در حال رنج زدن در همین کاناله و سقف و کف میزنه، همچنان به آلتکوین بازی خودتون ادامه بدید :) البته چون در تایم فریم بالاتر در محدوده های مقاومتی هستیم، دست به ماشه و آماده باشید برای خروج از بازار...

برید تو کانال پاول دورف عضو بشید: https://t.me/durov قراره قرعه کشی کنه بین اعضای کانالش به اندازه ۲۰۰هزار دلار اشتراک پرمیوم تلگرام هدیه بده :) اگه هدیه گرفتید بعد بیاید اینجا کانال رو boost کنید 😁

چرا محدوده 38000 برای بیتکوین بسیار مهمه؟ چون محدوده همگرایی سه مقاومت ترند زرند رنگ یکساله، فیبو 1.27 بلند مدت و محدوده حمایتی شکسته شده قبلی هست که هنوز فلیپ نشده! #Bitcoin

۱ بیتکوین= ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ‼️

بالاترین سطح شاخص ترس و طمع طی یکسال گذشته! بنظر میاد کم کم حس فومو و جاموندن از بازار داره به سراغ خیلیا میاد!
بالاترین سطح شاخص ترس و طمع طی یکسال گذشته! بنظر میاد کم کم حس فومو و جاموندن از بازار داره به سراغ خیلیا میاد!

توتال2 600 B $ ۲۰ درصد رشد توتال معادل رشدهای خیلی خفن خیلی از آلتکوینا بود(همونطور که این روزها دیدیم) اما برای رشدهای فضایی
توتال2 600 B $ ۲۰ درصد رشد توتال معادل رشدهای خیلی خفن خیلی از آلتکوینا بود(همونطور که این روزها دیدیم) اما برای رشدهای فضایی باید ترند زرد رنگ به بالا شکسته بشه که در واقع شکست ناحیه رنج و انباشت هست. البته به نظر من برای رخداد این اتفاق هنوز زوده و چندین ماه تا اتفاق افتادنش زمان نیاز هست...

این چارت مهم رو ببینید: مقایسه شاخص M2 (رشد پایه پولی یا همون نقدینگی دلار) در مقایسه با قیمت بیتکوین هست. بازار برای بالا رف
این چارت مهم رو ببینید: مقایسه شاخص M2 (رشد پایه پولی یا همون نقدینگی دلار) در مقایسه با قیمت بیتکوین هست. بازار برای بالا رفتن نیاز به پول داره. چیزی که از فیات و دلار باید تامین بشه. چون مارکت کریپتو جزو بازارهای با ریسک بالا دسته بندی میشه پس ورود پول بهش سخت تره و معمولا در دو حالت کلی اتفاق میفته: ۱-پول اضافه توی دست مردم زیاد بشه (مثل دوران کمک های نقدی به مردم در زمان کرونا) ۲-خوشبینی شدید در مارکت حاکم بشه و ترس از دست دادن سرمایه کمرنگ بشه. اگه دقت کنید تمام چرخه های بیتکوینی که تا الان داشتیم همزمان با رشد M2 اتفاق افتادند. حالا مقایسه کنید با انتهای چارت و رشد قیمت از محدوده ۱۵۰۰۰ تا همینجا که هستیم و میشه دید که با سیاست های مغایر با قبل، شاخص رشد نکرده، بلکه در بعضی موارد کاهش هم داشته(سیاست انقباضی فدرال رزرو) ‼️این رو میشه یک زنگ خطر در نظر گرفت که شاید این رشد در یکسال اخیر کاملا ارگانیک نباشه و احتمال رخداد لگ های نزولی در ماههای آینده وجود داره. @amircryptothoughts

🥸
🥸

تا زمانی که بیت در حالت رنج زدن بمونه، آلت ها میتونن این پامپ کردن های خودشون رو ادامه بدن.

حالا FTX دیگه چی داره که میخواد بفروشه؟ نانسن توی این رشته توییتهاش بهمون سرنخ‌های خوبی میده… -لیست مداوم آپدیت میشه https://x.com/nansen_ai/status/1720124867121713512?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

‏در کنار خبر امروز سم بنکمن، این رو هم ببینید که از ۲۴ اکتبر شرکت FTX/ALAMEDA حجم زیادی توکن سولانا معادل حدودا ۱۱۷ میلیون دل
‏در کنار خبر امروز سم بنکمن، این رو هم ببینید که از ۲۴ اکتبر شرکت FTX/ALAMEDA حجم زیادی توکن سولانا معادل حدودا ۱۱۷ میلیون دلاربه صرافیهای مختلف واریز کرده. احتمالا برای نقد کردن داراییهاش… ‏حالا بنظرتون دلیل پامپ اخیر سولانا چی بود؟ 🤓

واقعیت اینه که همین الانش هم وضعیت برای کاربرهای کریپتو بریتانیایی خیلی سخت شده. بسیاری از پروژه ها آیپی بریتانیا رو مسدود می
واقعیت اینه که همین الانش هم وضعیت برای کاربرهای کریپتو بریتانیایی خیلی سخت شده. بسیاری از پروژه ها آیپی بریتانیا رو مسدود میکنن و اجازه فعالیت نمیدن و حتی پلتفرم های فیوچرز خیلی از صرافیهای متمرکز هم براشون غیرفعال شده. اگر vpn استفاده میکنید، ترجیحا سمت لوکیشن بریتانیا نرید!

“وارن بافت بعدی؟” تیتر مجلات شاید همین یکسال و نیم پیش… @amircryptothoughts
“وارن بافت بعدی؟” تیتر مجلات شاید همین یکسال و نیم پیش… @amircryptothoughts

‼️سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX برای هر ۷ عنوان اتهامیش گناهکار شناخته شد. حکم نهایی در ۲۸ مارچ صادر خواهد شد…
‼️سم بنکمن فراید مدیرعامل صرافی FTX برای هر ۷ عنوان اتهامیش گناهکار شناخته شد. حکم نهایی در ۲۸ مارچ صادر خواهد شد…

واگرایی در توتال داریم… 🙄
واگرایی در توتال داریم… 🙄