en
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

Open in Telegram

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Proxy Stars | پروکسی

Channel Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 2 160 911 subscribers, ranking 31 in the Technologies & Applications category and 31 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 2 160 911 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -99 038 over the last 30 days and by -3 997 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.25%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 5.12% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 221 898 views. Within the first day, a publication typically gains 110 851 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 1 628.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, چیز, روز, مهمه.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Technologies & Applications category.

2 160 911
Subscribers
-3 99724 hours
-31 7767 days
-99 03830 days
Posts Archive
روزی تا خرخره عاشق بودم. تا فرق سرم. منی که حالا حوصله‌ی دوست داشتن خودم را هم ندارم. پروکسی

اگه هنوز اینو دارید آدم مسئولیت پذیری هستید پروکسی
اگه هنوز اینو دارید آدم مسئولیت پذیری هستید پروکسی

بعد از ازدواج اگه تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت تو زندگیت رو به خانواده و فامیل و دوست و آشنا ندادی؛ یعنی جلوی بروز خیلی از مشکلات رو گرفتی🤌🏼 پروکسی

یه جمله عاشقانه لری هست که خیلی عمیق عشقبازی توشه میگه: "هَرکی نارَع چی تُونی ذوقِش وِ چینَع؟!" معنیش اینه که میگه: "هرکی مثل تویی نداره دقیقا ذوق و شوقش به چیه؟!" پروکسی

بخش زیادی از رنج انسان از اینجا میاد که زندگی رو مسئله‌ی سختی برای حل کردن می‌بینه، نه تجربه‌ای برای زیستن و یاد گرفتن. پروکسی

در نهايت آدمها هیچ‌گاه قادر به ديدن تصوير درستى از ما نيستند و اين بخشى از زندگی و روابط است. راحت باشيد و نگران تصوير آدم ها از خودتان نباشيد. آن‌ها هیچ‌گاه شمارا «نزديك به آنچه هستيد» نخواهند ديد. پروکسی

هیچ موجودی توی این دنیا از آدمی که به " از دست دادن " عادت کرده قوی تر نیست. پروکسی

داداشم داشت میرفت آزمون تیزهوشان بده. گفتم استرس نداری؟ گفت نه بابا استرس برا کسیه که خونده.... منطقیه پروکسی

از دیشب همه‌ش ذهنم درگیر اینه که منی که در کودکی انقدر جالب و موفق بودم چی شد که الان به عنوان یک بزرگسال انقدر ناامید کننده و سردرگمم؟ پروکسی

هر چی سنت میره بالاتر میفهمی که چقد زندگی با خانواده سخته دوسشون داری ولی هیچ حریم شخصی و هیچ ارامش خیالی نداری و هر لحظه در حال قضاوت شدن و مقایسه شدن و سرکوفت خوردن خواهی بود پروکسی

زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگی‌اش را در آغوش گرفت و از میان تاریکی‌ها جوانه زد. پروکسی

ما میگیم آدم دورو، ولی شاعر میگه: هم یاور قصابی و هم حامیِ میش گاهی به عقب می دَوی و گاه به پیش ای آنکه تو را سود رسد از دو طرف کی خسته شوی از این دو رو بودن خویش؟ پروکسی

حرفات، توجیه‌هات، بهونه‌هات همه‌رو قبول کردم و پذیرفتم و ساکت شدم. نه چون قانع کننده بود، نه چون به حرفات باور داشتم، فقط برای اینکه بفهمی دقیقا همین‌جایی که دیگه بابت کارات باهات بحث نمیکنم همینجا نقطه‌‌ایه که تموم شدی‌. پروکسی

خجالت نمیکشی از اینکه دلت واسه چیزایی تنگ شده که اون حتی یادش هم نمیاد؟ به خودت بیا. پروکسی

‏تیپیکال زندگی تو ایران اینجوری که نه جای خاصی میرم نه چیز خاصی میخرم ولی همیشه خرج زیاده... پروکسی

‏بچه ها من واقعا بیشتر از دوسال اعصابم نمیکشه پروکسی
‏بچه ها من واقعا بیشتر از دوسال اعصابم نمیکشه پروکسی

‏آدم بعد از اینکه دوستشو میبینه انگار دیگه غمی که چند ساعت پیش داشت خفه اش می‌کرد، وجود نداره؛ جالبه واقعا. پروکسی

اگر خواستید از حقیقتی دفاع کنید ، اول مطمئن شوید که آن ، صرفأ همان دیدگاهتان نباشد که به شدت مایلید حقیقت داشته باشد ! ~ نیل دگراس پروکسی

گاهی سین کردن و جواب ندادن، بی‌احترامی و بی‌اهمیتی و اینا نیست. گاهی می‌خونی، چندبارم می‌خونی، انقد فکر می‌کنی بهش، ولی واقعا نمی‌دونی چی باید بگی. حس می‌کنی هرچی بگی بدتر می‌شه. پروکسی

بچه که بودیم شیر شیشه ای میخریدیم از اینا با کیک می‌خوردیم. حدودا ۱۰ ریال میشد. دربش یه ورق فلزی نازک بود. درب برمیداشتیم شیش
بچه که بودیم شیر شیشه ای میخریدیم از اینا با کیک می‌خوردیم. حدودا ۱۰ ریال میشد. دربش یه ورق فلزی نازک بود. درب برمیداشتیم شیشه رو سر وته می‌گرفتیم از بس خامه داشت شیر نمی‌ریخت بیرون. شیرررررر. بوداااااا واقعی و اصلی الان همه چی قلابی شده. پروکسی