uz
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

Kanalga Telegram’da o‘tish

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Proxy Stars | پروکسی analitikasi

Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 2 164 884 obunachidan iborat bo'lib, Texnologiyalar & Aralashmalar toifasida 31-o'rinni va Eron mintaqasida 31-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 2 164 884 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -96 712 ga, so‘nggi 24 soatda esa -4 158 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.50% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 5.19% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 227 792 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 112 579 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 635 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, چیز, روز, مهمه kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Texnologiyalar & Aralashmalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

2 164 884
Obunachilar
-4 15824 soatlar
-32 7217 kunlar
-96 71230 kunlar
Postlar arxiv
یه جمله عاشقانه لری هست که خیلی عمیق عشقبازی توشه میگه: "هَرکی نارَع چی تُونی ذوقِش وِ چینَع؟!" معنیش اینه که میگه: "هرکی مثل تویی نداره دقیقا ذوق و شوقش به چیه؟!" پروکسی

بخش زیادی از رنج انسان از اینجا میاد که زندگی رو مسئله‌ی سختی برای حل کردن می‌بینه، نه تجربه‌ای برای زیستن و یاد گرفتن. پروکسی

در نهايت آدمها هیچ‌گاه قادر به ديدن تصوير درستى از ما نيستند و اين بخشى از زندگی و روابط است. راحت باشيد و نگران تصوير آدم ها از خودتان نباشيد. آن‌ها هیچ‌گاه شمارا «نزديك به آنچه هستيد» نخواهند ديد. پروکسی

هیچ موجودی توی این دنیا از آدمی که به " از دست دادن " عادت کرده قوی تر نیست. پروکسی

داداشم داشت میرفت آزمون تیزهوشان بده. گفتم استرس نداری؟ گفت نه بابا استرس برا کسیه که خونده.... منطقیه پروکسی

از دیشب همه‌ش ذهنم درگیر اینه که منی که در کودکی انقدر جالب و موفق بودم چی شد که الان به عنوان یک بزرگسال انقدر ناامید کننده و سردرگمم؟ پروکسی

هر چی سنت میره بالاتر میفهمی که چقد زندگی با خانواده سخته دوسشون داری ولی هیچ حریم شخصی و هیچ ارامش خیالی نداری و هر لحظه در حال قضاوت شدن و مقایسه شدن و سرکوفت خوردن خواهی بود پروکسی

زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگی‌اش را در آغوش گرفت و از میان تاریکی‌ها جوانه زد. پروکسی

ما میگیم آدم دورو، ولی شاعر میگه: هم یاور قصابی و هم حامیِ میش گاهی به عقب می دَوی و گاه به پیش ای آنکه تو را سود رسد از دو طرف کی خسته شوی از این دو رو بودن خویش؟ پروکسی

حرفات، توجیه‌هات، بهونه‌هات همه‌رو قبول کردم و پذیرفتم و ساکت شدم. نه چون قانع کننده بود، نه چون به حرفات باور داشتم، فقط برای اینکه بفهمی دقیقا همین‌جایی که دیگه بابت کارات باهات بحث نمیکنم همینجا نقطه‌‌ایه که تموم شدی‌. پروکسی

خجالت نمیکشی از اینکه دلت واسه چیزایی تنگ شده که اون حتی یادش هم نمیاد؟ به خودت بیا. پروکسی

‏تیپیکال زندگی تو ایران اینجوری که نه جای خاصی میرم نه چیز خاصی میخرم ولی همیشه خرج زیاده... پروکسی

‏بچه ها من واقعا بیشتر از دوسال اعصابم نمیکشه پروکسی
‏بچه ها من واقعا بیشتر از دوسال اعصابم نمیکشه پروکسی

‏آدم بعد از اینکه دوستشو میبینه انگار دیگه غمی که چند ساعت پیش داشت خفه اش می‌کرد، وجود نداره؛ جالبه واقعا. پروکسی

اگر خواستید از حقیقتی دفاع کنید ، اول مطمئن شوید که آن ، صرفأ همان دیدگاهتان نباشد که به شدت مایلید حقیقت داشته باشد ! ~ نیل دگراس پروکسی

گاهی سین کردن و جواب ندادن، بی‌احترامی و بی‌اهمیتی و اینا نیست. گاهی می‌خونی، چندبارم می‌خونی، انقد فکر می‌کنی بهش، ولی واقعا نمی‌دونی چی باید بگی. حس می‌کنی هرچی بگی بدتر می‌شه. پروکسی

بچه که بودیم شیر شیشه ای میخریدیم از اینا با کیک می‌خوردیم. حدودا ۱۰ ریال میشد. دربش یه ورق فلزی نازک بود. درب برمیداشتیم شیش
بچه که بودیم شیر شیشه ای میخریدیم از اینا با کیک می‌خوردیم. حدودا ۱۰ ریال میشد. دربش یه ورق فلزی نازک بود. درب برمیداشتیم شیشه رو سر وته می‌گرفتیم از بس خامه داشت شیر نمی‌ریخت بیرون. شیرررررر. بوداااااا واقعی و اصلی الان همه چی قلابی شده. پروکسی

: Girl to girls حتی اگه گریه کرد بازم داره دروغ میگه پروکسی

قدر اونهایی که بخاطرتون #صبر میکنن رو بدونین. اونهایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون، برای داشتنتون تلاش میکنن. باور کنین خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه‌ی نقص‌هاتون دوس داشته باشه. کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده. کم پیش میاد کسی اونقد دوستون داشته باشه که مثل یه مادر توی هر لحظه‌ی زندگیش نگران شما باشه. اگه یکی از اینارو داری، قدرشو بدون؛ و بهش بگو که قدرشو می‌دونی، بذار اونم بدونه. پروکسی

#صبح_بخیر🫂🥺 پروکسی
#صبح_بخیر🫂🥺 پروکسی