ru
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

Открыть в Telegram

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Proxy Stars | پروکسی

Канал Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 2 164 884 подписчиков, занимая 31 место в категории Технологии и приложения и 31 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 2 164 884 подписчиков.

Согласно последним данным от 22 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -96 712, а за последние 24 часа — -4 158, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.50%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 5.19% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 227 792 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 112 579 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 1 635.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, چیز, روز, مهمه.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 23 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

2 164 884
Подписчики
-4 15824 часа
-32 7217 дней
-96 71230 день
Архив постов
یه جمله عاشقانه لری هست که خیلی عمیق عشقبازی توشه میگه: "هَرکی نارَع چی تُونی ذوقِش وِ چینَع؟!" معنیش اینه که میگه: "هرکی مثل تویی نداره دقیقا ذوق و شوقش به چیه؟!" پروکسی

بخش زیادی از رنج انسان از اینجا میاد که زندگی رو مسئله‌ی سختی برای حل کردن می‌بینه، نه تجربه‌ای برای زیستن و یاد گرفتن. پروکسی

در نهايت آدمها هیچ‌گاه قادر به ديدن تصوير درستى از ما نيستند و اين بخشى از زندگی و روابط است. راحت باشيد و نگران تصوير آدم ها از خودتان نباشيد. آن‌ها هیچ‌گاه شمارا «نزديك به آنچه هستيد» نخواهند ديد. پروکسی

هیچ موجودی توی این دنیا از آدمی که به " از دست دادن " عادت کرده قوی تر نیست. پروکسی

داداشم داشت میرفت آزمون تیزهوشان بده. گفتم استرس نداری؟ گفت نه بابا استرس برا کسیه که خونده.... منطقیه پروکسی

از دیشب همه‌ش ذهنم درگیر اینه که منی که در کودکی انقدر جالب و موفق بودم چی شد که الان به عنوان یک بزرگسال انقدر ناامید کننده و سردرگمم؟ پروکسی

هر چی سنت میره بالاتر میفهمی که چقد زندگی با خانواده سخته دوسشون داری ولی هیچ حریم شخصی و هیچ ارامش خیالی نداری و هر لحظه در حال قضاوت شدن و مقایسه شدن و سرکوفت خوردن خواهی بود پروکسی

زخم هایش را بوسید و از خودش بابت تمام آنها عذر خواهی کرد، زندگی‌اش را در آغوش گرفت و از میان تاریکی‌ها جوانه زد. پروکسی

ما میگیم آدم دورو، ولی شاعر میگه: هم یاور قصابی و هم حامیِ میش گاهی به عقب می دَوی و گاه به پیش ای آنکه تو را سود رسد از دو طرف کی خسته شوی از این دو رو بودن خویش؟ پروکسی

حرفات، توجیه‌هات، بهونه‌هات همه‌رو قبول کردم و پذیرفتم و ساکت شدم. نه چون قانع کننده بود، نه چون به حرفات باور داشتم، فقط برای اینکه بفهمی دقیقا همین‌جایی که دیگه بابت کارات باهات بحث نمیکنم همینجا نقطه‌‌ایه که تموم شدی‌. پروکسی

خجالت نمیکشی از اینکه دلت واسه چیزایی تنگ شده که اون حتی یادش هم نمیاد؟ به خودت بیا. پروکسی

‏تیپیکال زندگی تو ایران اینجوری که نه جای خاصی میرم نه چیز خاصی میخرم ولی همیشه خرج زیاده... پروکسی

‏بچه ها من واقعا بیشتر از دوسال اعصابم نمیکشه پروکسی
‏بچه ها من واقعا بیشتر از دوسال اعصابم نمیکشه پروکسی

‏آدم بعد از اینکه دوستشو میبینه انگار دیگه غمی که چند ساعت پیش داشت خفه اش می‌کرد، وجود نداره؛ جالبه واقعا. پروکسی

اگر خواستید از حقیقتی دفاع کنید ، اول مطمئن شوید که آن ، صرفأ همان دیدگاهتان نباشد که به شدت مایلید حقیقت داشته باشد ! ~ نیل دگراس پروکسی

گاهی سین کردن و جواب ندادن، بی‌احترامی و بی‌اهمیتی و اینا نیست. گاهی می‌خونی، چندبارم می‌خونی، انقد فکر می‌کنی بهش، ولی واقعا نمی‌دونی چی باید بگی. حس می‌کنی هرچی بگی بدتر می‌شه. پروکسی

بچه که بودیم شیر شیشه ای میخریدیم از اینا با کیک می‌خوردیم. حدودا ۱۰ ریال میشد. دربش یه ورق فلزی نازک بود. درب برمیداشتیم شیش
بچه که بودیم شیر شیشه ای میخریدیم از اینا با کیک می‌خوردیم. حدودا ۱۰ ریال میشد. دربش یه ورق فلزی نازک بود. درب برمیداشتیم شیشه رو سر وته می‌گرفتیم از بس خامه داشت شیر نمی‌ریخت بیرون. شیرررررر. بوداااااا واقعی و اصلی الان همه چی قلابی شده. پروکسی

: Girl to girls حتی اگه گریه کرد بازم داره دروغ میگه پروکسی

قدر اونهایی که بخاطرتون #صبر میکنن رو بدونین. اونهایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون، برای داشتنتون تلاش میکنن. باور کنین خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه‌ی نقص‌هاتون دوس داشته باشه. کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده. کم پیش میاد کسی اونقد دوستون داشته باشه که مثل یه مادر توی هر لحظه‌ی زندگیش نگران شما باشه. اگه یکی از اینارو داری، قدرشو بدون؛ و بهش بگو که قدرشو می‌دونی، بذار اونم بدونه. پروکسی

#صبح_بخیر🫂🥺 پروکسی
#صبح_بخیر🫂🥺 پروکسی