en
Feedback
2 366
Subscribers
-124 hours
-57 days
-2330 days
Posts Archive
‏آدم درست رو اگه پیدا بکنی تو زندگیت کاری میکنه که علاوه بر خودش عاشق خودتم بشی @nesfeaW 🖤

ولی بنظر من خیلی از ماهایی که زود عصبی میشیم یا کم حوصله ایم نیاز به عشق و محبت داریم.. @nesfeaW 🖤

‏+کار داشتی زنگ زده بودی؟ ‏-نه هیچی فقط یکم دلم برای صدات تنگ شده بود.. @nesfeaW 🖤

‏رابطه ای موندگاره که هر دو طرف هورنی باشن. @nesfeaW 🖤

تو نباشی هم میگذره، ولی اگه باشی قشنگ تر میگذره . @nesfeaW 🖤

خُرّم تنی که جان بدهد در وفای یـار... @nesfeaW 🖤

نیاز دارم بغلم کنی بگی تو فرفریه خوب منی. @nesfeaW 🖤

وقتي ميپرسم چه خبر؟ ميخوام از روزت برام بگي وگرنه كه " سلامتي" و زهر مار @nesfeaW 🖤

Last night I knew what to say But you weren't there to hear it @nesfeaW 🖤

‏آخرین کسی که قبل از خوابت بهش فکر میکنی، همون کسیه که واقعا صاحب قلبته @nesfeaW 🖤

آدما ممکنه چهرتو فراموش کنن اما هیچ وقت حسیو که تو وجودشون ایجاد کردیو از یاد نمیبرن @nesfeaW 🖤

‏دوست داری انتخاب بشی یا انتخاب کنی؟
Anonymous voting

ولی يكى بايد خيلى دوسِت داشته باشه كه وقتى حواست نيست ازت عكس بگيره.. @nesfeaW 🖤

گفت میدونی چیه؟ آدم اونی که دوسش داره رو به چشم زیباترین ادم دنیا میبینیه.. به قیافش بیست و یک، از بیست میده.. بغل کردنشو به همه ی دنیا ترجیح میده.. میبخشش حتی وقتی اون مقصر باشه... @nesfeaW 🖤

هم رابطه میخوایم هم حوصله رابطه نداریم.. @nesfeaW 🖤

ولی جمله ی الان چیکار کنم حالت خوب بشه چقد جمله ی قشنگیه. @nesfeaW 🖤

آدم وقتی منتظر یک نفر میمونه، که دوستش داشته باشه. حالا این انتظار میتونه‌ نیم ساعت پای تلفن باشه، يا یک ساعت گوشه‌ی خیابون، یا یک ماه توی خونه، و یا حتی یک عمر توی ذهنش. تو اگر کسی رو دوست نداشته باشی، لحظه‌ای ‌منتظرش نمی‌مونی، چون چیزی با ارزش‌تر از زمانت و سخت‌تر از گذر عمرت نیست، و تنها در یک صورت آدمیزاد از ارزش‌های زندگیش براحتی میگذره، و تنها در یک صورت سختی‌ها رو خودخواسته به جون میخره، و اون همون زمانیه که یک نفر رو از صمیم قلب دوست داشته باشه... @nesfeaW 🖤