Nesfea🌌
Open in Telegram
2 366
Subscribers
-124 hours
-57 days
-2330 days
Posts Archive
2 366
آدم وقتی منتظر یک نفر میمونه، که دوستش داشته باشه.
حالا این انتظار میتونه نیم ساعت پای تلفن باشه، يا یک ساعت گوشهی خیابون، یا
یک ماه توی خونه، و یا حتی یک عمر توی ذهنش. تو اگر کسی رو دوست نداشته باشی، لحظهای منتظرش نمیمونی، چون چیزی با ارزشتر از زمانت و سختتر از گذر عمرت نیست، و تنها در یک صورت آدمیزاد از ارزشهای زندگیش براحتی میگذره،
و تنها در یک صورت سختیها رو خودخواسته به جون میخره، و اون همون زمانیه که یک نفر رو از
صمیم قلب دوست داشته باشه...
@nesfeaW 🖤
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
