اونجا که عباس معروفی میگه :
زمانی از دست دادن برای من
فاجعه بود بعدها آنقدر
از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم
دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم .
@nesfeaW 🖤
دنیا دمدمی است،
دو روز دیگر ماها خاک می شویم. چرا سر حرف های پوچ وقتمان را تلف بکنیم؟ چیزی که می ماند همان خوشی است، وقت را باید غنیمت شمرد. باقی اش پوچ است و بعد افسوس دارد.
صورتک ها | صادق هدایت
@nesfeaW 🖤