en
Feedback
2 366
Subscribers
-124 hours
-57 days
-2330 days
Posts Archive
موي فر هم عين املته،هر دفعه يه روتين رو تكرار ميكني ولي يه بار خوب در مياد يه بار نه! @nesfeaW 🖤

‏سینگلا, واسه چی سینگلید دلیلش چیه؟ @nesfeaW 🖤

‏لطفا وقتی عصبی هستید جواب پیام آدمای مهم زندگیتون رو ندید. @nesfeaW 🖤

333

‏دخترا به دوست پسرتون وقتی سرکارن نود بدین ، پسرا دوست دارن @nesfeaW 🖤

از قلبم تقاضا دارم كه فقط به كار خودش ، پمپاژ خون ادامه بده و وارد حاشيه نشه! @nesfeaW 🖤

111

چشمانت جای دگر بود و غمت کنج دل ما @nesfeaW 🖤

‏اما اوج احساسات رو میشه با کبود کردن گردن ابراز کرد @nesfeaW 🖤

I want to kiss her smile 🥲🥺 @nesfeaW 🖤

وقتی کسی رو میبوسید DNA اون شخص تا پنج ماه روی بدن شماست، امیدوارم الان رو بدنتون پر از DNA اونی باشه که میخواید. @nesfeaW 🖤

اونجا که عباس معروفی میگه : زمانی از دست دادن برای من فاجعه بود بعدها آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم . @nesfeaW 🖤

به دل گفتم ز چشمانش بپرهیز که هشیاران نیاویزند با مست سعدی @nesfeaW 🖤

دنیا دمدمی است، دو روز دیگر ماها خاک می شویم. چرا سر حرف های پوچ وقتمان را تلف بکنیم؟ چیزی که می ماند همان خوشی است، وقت را باید غنیمت شمرد. باقی اش پوچ است و بعد افسوس دارد. صورتک ها | صادق هدایت @nesfeaW 🖤

3:33

یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه وقتی به شدت احساس تنهایی میکنی یعنی یه نفر آرزوی دیدنتو داره.. @nesfeaW 🖤

‏دلم میخواد یه روز یه کافه بزنم که فقط مخصوص یه نفره ها باشه... @nesfeaW 🖤