Nesfea🌌
الذهاب إلى القناة على Telegram
پلی لیست 👇🔥 https://t.me/nesfeaplaylist @Nesfeaa https://t.me/BChatBot?start=sc-eec0271236
إظهار المزيد2 366
المشتركون
-124 ساعات
-57 أيام
-2330 أيام
أرشيف المشاركات
2 366
آدم وقتی منتظر یک نفر میمونه، که دوستش داشته باشه.
حالا این انتظار میتونه نیم ساعت پای تلفن باشه، يا یک ساعت گوشهی خیابون، یا
یک ماه توی خونه، و یا حتی یک عمر توی ذهنش. تو اگر کسی رو دوست نداشته باشی، لحظهای منتظرش نمیمونی، چون چیزی با ارزشتر از زمانت و سختتر از گذر عمرت نیست، و تنها در یک صورت آدمیزاد از ارزشهای زندگیش براحتی میگذره،
و تنها در یک صورت سختیها رو خودخواسته به جون میخره، و اون همون زمانیه که یک نفر رو از
صمیم قلب دوست داشته باشه...
@nesfeaW 🖤
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
