en
Feedback
Finger guns

Finger guns

Open in Telegram

گیت‌کیپ بیش از حد توانم انرژی ‌می‌خواد https://telegram.me/BChatBot?start=sc-446307-imdpTHX

Show more
725
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-830 days
Posts Archive
زندگی انقدر تخمی که تسکی که قبلا فان بود رو هم الان پروکرستینیت میکنم🥰

Repost from ندانستم
از مجموعه «گاهی بهش احتیاج داری» اثر Mouvata نقاش فنلاندی.
+5
از مجموعه «گاهی بهش احتیاج داری» اثر Mouvata نقاش فنلاندی.

photo content

Darya Dadvar - Yade Man Kon (Live).mp35.17 MB

دوباره وارد یک بحران شدم و کل تیک تاکم شده همیلتون

Repost from Meme & Disagio
photo content

«هرطور حق‌خواهی کنیم کم است»

photo content

Repost from N/a
من چندتا از کانتنت‌های مربوط به افغانستان رو لایک کردم و الان ویدیوهای فراخوانشون داره میاد توی فیدم و از یک طرف برای خیزششون خوشحالم و به شجاعتشون افتخار می‌کنم. از یک طرف می‌دونم که فقط یک گروه تندروتر و اسلامیست‌تر از ج‌ا وجود داشته باشه طالبانه و نمی‌خوام و نمی‌تونم تصور کنم چه بلایی سر این بدبخت‌ها می‌خوان بیارن.

Repost from GAAAAAAAAAAAAAY
photo content

اگر خبر هر زن‌کشی که توسط یک مرد اتفاق میوفته رو روی یک کاغذ پرینت کنم و بعد همه این کاغذارو بذارم کنار هم (در کمترین زمان ممکن) میتونم یک چیز سنگین داشته باشم که باهاش بزنم تو سر اینایی که میگن فمنیست دیگه خیلی رادیکال شده

❌اعلامیه مشترک برای مقتول و قاتل جنایت زن‌کشی اینطوری هست برای همینه Femicide چیزی‌ فراتر از قتله. زن‌کشی تلاشی برای حذف و ان
اعلامیه مشترک برای مقتول و قاتل جنایت زن‌کشی اینطوری هست برای همینه Femicide چیزی‌ فراتر از قتله. زن‌کشی تلاشی برای حذف و انکار یک جنسیت و خشونتی که برای اون هویت بهش می‌شه هست. در این حد که قاتل حتی بعد مرگ هم همدلی دریافت می‌کنه تا واقعیت زن‌کشی انکار بشه و به چیزی در حد درگیری شخصی تقلیل داده بشه. 🖍مینا قربانی ✍ ‏با دیدن این توییت هیچ‌کدومتون فکر کردین که قاتل دختره‌ست و مقتول پسره؟ هیچی، همین. 🖍کیمی اوزا #زن‌_کشی 🟠 @Zane_Ruz_Twitter

خبر اومده که یک فوتبالیست ملی پوش (به دلیل لوگوی لباس مشخص شد تیم ملی جمهوری اسلامی) در یک هتل پنج ستاره در ترکیه، تلاش کرده
خبر اومده که یک فوتبالیست ملی پوش (به دلیل لوگوی لباس مشخص شد تیم ملی جمهوری اسلامی) در یک هتل پنج ستاره در ترکیه، تلاش کرده دختر ۱۴ ساله بریتانیایی رو برای «بغل کردن» به پشت پرچین بکشونه. زمانی که پدر و مادر این دختر برای خرید بستنی اون رو با خواهر ۱۰ ساله‌ش کنار استخر هتل ترک کرده بودن، یک فوتبالیست به دخترها نزدیک شده و دختر که از دیدن یک بازیکن فوتبال هیجان زده شده بوده درخواست کرده باهاش سلفی بندازه‌. بعد از اون، بازیکن تلفن دختر رو گرفته و باهاش برای خودش پیام فرستاده. بعد از اینکه فهمیده دختر ۱۴ سالشه بهش گفته تو خیلی هاتی و خواسته بغلش کنه و اون رو پشت پرچین ها بکشونه. فوتبالیست اصرار میکنه اون رو جایی ببره که "هیچکس نبینه" که دختر میگه پدرم داره میاد و فوتبالیست میترسه و فرار میکنه. خانواده دختر با خانواده بریتانیایی دیگری هم آشنا شدن که دختر ۱۵ ساله اون‌ها توسط همین فرد آزار جنسی داده شده. بعد از شکایت پدر دختر، هتل ضمانت کرده بود که این بازیکن رو اخراج میکنه و کادر تیم ملی گفته بودن بازیکن شخصا عذرخواهی میکنه که این اتفاق نیفتاده. هیچ فیلم دوربین مداربسته ای هم از حادثه به خانواده دختر ارائه نشده.

Repost from 🍏
کلا انگار زندگی کردن تو ایران همینجوریه. یه چرخه‌ی معیوب «از دست دادن‌ها». تو همواره داری یه چیزی از خودت رو از دست می‌دی. جوون‌های سرزمینت رو بخاطر بی‌رحمی و بی‌عدالتی، دوست‌هات رو بخاطر مهاجرت، پولت رو بخاطر تورم، شانست رو برای یک زندگی بهتر، امیدت رو به زندگی و نفس کشیدن. ایران و ایرانی بودن توی غم از دست دادن خلاصه می‌شه.

photo content

Repost from N/a
وای مادر لعنت بهت که منو اینجا زاییدی.

خبر اومده که در غزه دارن بچه های ۱۳، ۱۴ ساله یا کمتر رو به همسری مردان در میارن. این برای هرکسی باید یک جنایت بزرگ باشه. ولی از اونجایی که وایت غربی حاضره کف دستشویی رو لیس بزنه تا اینکه قبول کنه اسلام دین پدوفیلیاست، اومده تیتر زده که بخاطر جنگ این اتفاق افتاده و درواقع تقصیر اسرائیله. موندم دیگه از دست اینا چیکار باید کرد.

از دست این مسلمونا

بابام گفت دین کسی رو مسخره نکن خب من چیکار کنم خودتم فکر میکنی دینت مسخرس😭😭😭