Science Spmnetic!β’ π¬
Open in Telegram
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises π€π» For inquiries, directly ask in a discussion group β¨
Show more9 730
Subscribers
-524 hours
+17 days
+730 days
Posts Archive
masih ada 07 ke ? cuba share sikit apa yang korang regret tak buat masa mula mula masuk upper form
ramainya dah left.. tapi sebelum korang left tu promote la dulu channel ni dekat batch 08/09 π«Άπ» terima kasih
hi korang, tadi saya cakap dengan cg sayaa, dia cakap markah peka tak masuk pun dalam spm. tapi masa kita ambik result spm, kita akan dapat sijil untuk peka. maksudnyaa dalam sijil tu ada markah la. tu je la function peka sebenarnya.
tapi yang pasti markah peka tak masuk dalam spm. so yang student persendirian donβt worry la
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
Link all subjects under spmnetic!
https://spmnetic.carrd.co
so since korang dah habis paper sains harini, min mewakili admin admin yang lain memohon maaf if ada salah silap dengan korang. tak sempat nak cover semua bab dan semua la ye. min doakan yang baik baik sahaja untuk semua ! selamat menjadi penganggur π«Άπ»
if rasa susah ke senang ke, kita lupakan jee. move on untuk next paper pulak okayy !!
