Science Spmnetic!™ 🔬
Kanalga Telegram’da o‘tish
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For inquiries, directly ask in a discussion group ✨
Ko'proq ko'rsatish9 725
Obunachilar
+324 soatlar
+57 kun
Ma'lumot yo'q30 kun
Postlar arxiv
9 727
masih ada 07 ke ? cuba share sikit apa yang korang regret tak buat masa mula mula masuk upper form
9 727
ramainya dah left.. tapi sebelum korang left tu promote la dulu channel ni dekat batch 08/09 🫶🏻 terima kasih
9 727
hi korang, tadi saya cakap dengan cg sayaa, dia cakap markah peka tak masuk pun dalam spm. tapi masa kita ambik result spm, kita akan dapat sijil untuk peka. maksudnyaa dalam sijil tu ada markah la. tu je la function peka sebenarnya.
tapi yang pasti markah peka tak masuk dalam spm. so yang student persendirian don’t worry la
9 727
so since korang dah habis paper sains harini, min mewakili admin admin yang lain memohon maaf if ada salah silap dengan korang. tak sempat nak cover semua bab dan semua la ye. min doakan yang baik baik sahaja untuk semua ! selamat menjadi penganggur 🫶🏻
9 727
if rasa susah ke senang ke, kita lupakan jee. move on untuk next paper pulak okayy !!
