fa
Feedback
Science Spmnetic!™ 🔬

Science Spmnetic!™ 🔬

رفتن به کانال در Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For inquiries, directly ask in a discussion group ✨

نمایش بیشتر
9 730
مشترکین
-524 ساعت
+17 روز
+730 روز
آرشیو پست ها
masih ada 07 ke ? cuba share sikit apa yang korang regret tak buat masa mula mula masuk upper form

haii batch 08/09 dan semua ! cuti sekolah ni korang buat ape jeerr ?

ramainya dah left.. tapi sebelum korang left tu promote la dulu channel ni dekat batch 08/09 🫶🏻 terima kasih

saya mencari student smk lundu ~

if ada yang blur, ni penerangan untuk peka

tapi still, peka penting. sila buat ye

hi korang, tadi saya cakap dengan cg sayaa, dia cakap markah peka tak masuk pun dalam spm. tapi masa kita ambik result spm, kita akan dapat sijil untuk peka. maksudnyaa dalam sijil tu ada markah la. tu je la function peka sebenarnya. tapi yang pasti markah peka tak masuk dalam spm. so yang student persendirian don’t worry la

semua subjek ada, don’t worry

Link all subjects under spmnetic! https://spmnetic.carrd.co

adik adik batch 09 pun ada ke dalam ni 🧐 ke taktau lagi aliran

batch 08 mana ?? dah ready ke 🤨🤨

so since korang dah habis paper sains harini, min mewakili admin admin yang lain memohon maaf if ada salah silap dengan korang. tak sempat nak cover semua bab dan semua la ye. min doakan yang baik baik sahaja untuk semua ! selamat menjadi penganggur 🫶🏻

anywaysss all the best untuk srt !!

min 4 lagi ni, taktau bila nak habis 😇🤲🏻

korang tinggal subjek apa je lagii

if rasa susah ke senang ke, kita lupakan jee. move on untuk next paper pulak okayy !!

proud of you guys !! semoga A+ dalam genggaman

hai korangg !! so how was it okay takk 🤨

goodmorningg , all the best 07 !

break a leggg !!! 🙂‍↕️🫶🏻