en
Feedback
𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

Open in Telegram

در این‌ برزخ‌ همیشه‌ عقدِ تنهایی‌ و عشق‌ خوانده‌ شده. @adsDELUKID

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel 𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

Channel 𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣 (@delukid) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 21 939 subscribers, ranking 1 155 in the Motivation & Quotes category and 15 268 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 21 939 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -291 over the last 30 days and by -7 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 27.18%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 6.03% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 5 964 views. Within the first day, a publication typically gains 1 324 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, چیز, آدم, اذیت, وقت.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
در این‌ برزخ‌ همیشه‌ عقدِ تنهایی‌ و عشق‌ خوانده‌ شده. @adsDELUKID ‌

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Motivation & Quotes category.

21 939
Subscribers
-724 hours
-567 days
-29130 days
Posts Archive
آثارِ صادق هدایت را به این ترتیب بخوانید: زنده‌به‌گور، سه‌قطره خون، سگ ولگرد، بوف کور، علویه خانم، حاجی‌آقا.

آدمای قوی، قبل از اینکه عصبانی بشن، فاصله می‌گیرن. این فاصله، احترامه؛ نه قهر.

کمی زمان که بگذرد، همه‌ چیز را فراموش می‌کنی؛ همان‌طور که کودکی‌ات را، همان‌طور که اسباب‌بازی‌های شکسته‌ات را فراموش کردی، دل‌شکستگی‌ات را هم از یادت خواهی برد.

وقتی کسی موقع تعریف کردن چیزی اشک می‌ریزد، یعنی هنوز در اعماقش زخمی تازه دارد و آن‌قدر عمیق بوده که حتی مرورش هم دردناک است و این، عمیق‌ترین شکل اندوه است. - یاسمن مصدق‌زاده

وقتی آدما برات جایگزین دارن دیگه براشون مهم نیست تو عصبانی هستی، قهری یا ناراحتی، داغونی یا مُردی و این حقیقت تلخیه :)

جنازه آدم هایی که با حرفاتون کشته میشن هیچوقت پیدا نمیشه...

‏در کسری از ثانیه ممکنه اهمیت حضور یکی تو زندگیم از صد به صفر برسه.

امروز 19 June، روز جهانی نود گرفتن از دوست صمیمیته.

بله محمود درویش عزیز گاهی قلب سزاوارتر از عقل برای آلزایمر است.

اما عزیزِ من؛ هر دردی که به دیگری بخشیدی، روزی راهِ خانه‌ات را پیدا می‌کند.

یه جا خوندم که؛ تو وارد زندگی بعضى آدما ميشى تا عشقى رو بهشون نشون بدى كه هيچ وقت تجربه نكرده بودن... در ادامه خودشون بهت نشون ميدن چرا هيچ وقت لياقتشو نداشتن…

نیستی، اما فکر میکنی فراموشت میکنم؟ تو از آن آدم‌ ها نیستی که با فاصله کم‌رنگ شوند؛ هر چه دورتر شوی، جایت در دلم واضح‌تر میشود.

‏اسیرِ احساساتِ عمیق در آدمِ اشتباه شدن هم یکی از باگ‌ های بی‌ پایانِ زندگیه.

از میان تمام چیز هایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم...

چرا هر چی حرف بیشتری تو دلت داشته باشی، صحبت کردن سخت‌ تر میشه؟

فکر میکنی دیگه غصه نمیخوری براش ولی باز مچ خودتو وقتی جون نداری حتی از تخت بلند بشی میگیری.

کافیست فقط یک بار مرگِ یک عزیز، یک خیانت و یک ترک شدنِ بی‌خداحافظی را تجربه کنی تا بفهمی جایی در قلبت هست که هرگز پُر نخواهد شد؛ یک فضای خالی که حتی در بهترین لحظات هم متوجهِ آن خواهی شد.

اما عزیزِ من، عشق آن نیست که به وصال برسد؛ عشق آن است که حتی در فراق، از دل نرود.

نگفت دوستت دارم، اما نوشت: تو بینِ من و مرگ، سال‌ ها فاصله انداختی.

من دیگه نمیتونم به این بغضه بگم: نشکن، نشکن، نشکن..