fa
Feedback
𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

رفتن به کانال در Telegram

در این‌ برزخ‌ همیشه‌ عقدِ تنهایی‌ و عشق‌ خوانده‌ شده. @adsDELUKID

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام 𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

کانال 𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣 (@delukid) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 21 939 مشترک است و جایگاه 1 155 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 15 268 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 21 939 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -291 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 27.18% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 6.03% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 964 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 324 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, چیز, آدم, اذیت, وقت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
در این‌ برزخ‌ همیشه‌ عقدِ تنهایی‌ و عشق‌ خوانده‌ شده. @adsDELUKID ‌

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

21 939
مشترکین
-724 ساعت
-567 روز
-29130 روز
آرشیو پست ها
آثارِ صادق هدایت را به این ترتیب بخوانید: زنده‌به‌گور، سه‌قطره خون، سگ ولگرد، بوف کور، علویه خانم، حاجی‌آقا.

آدمای قوی، قبل از اینکه عصبانی بشن، فاصله می‌گیرن. این فاصله، احترامه؛ نه قهر.

کمی زمان که بگذرد، همه‌ چیز را فراموش می‌کنی؛ همان‌طور که کودکی‌ات را، همان‌طور که اسباب‌بازی‌های شکسته‌ات را فراموش کردی، دل‌شکستگی‌ات را هم از یادت خواهی برد.

وقتی کسی موقع تعریف کردن چیزی اشک می‌ریزد، یعنی هنوز در اعماقش زخمی تازه دارد و آن‌قدر عمیق بوده که حتی مرورش هم دردناک است و این، عمیق‌ترین شکل اندوه است. - یاسمن مصدق‌زاده

وقتی آدما برات جایگزین دارن دیگه براشون مهم نیست تو عصبانی هستی، قهری یا ناراحتی، داغونی یا مُردی و این حقیقت تلخیه :)

جنازه آدم هایی که با حرفاتون کشته میشن هیچوقت پیدا نمیشه...

‏در کسری از ثانیه ممکنه اهمیت حضور یکی تو زندگیم از صد به صفر برسه.

امروز 19 June، روز جهانی نود گرفتن از دوست صمیمیته.

بله محمود درویش عزیز گاهی قلب سزاوارتر از عقل برای آلزایمر است.

اما عزیزِ من؛ هر دردی که به دیگری بخشیدی، روزی راهِ خانه‌ات را پیدا می‌کند.

یه جا خوندم که؛ تو وارد زندگی بعضى آدما ميشى تا عشقى رو بهشون نشون بدى كه هيچ وقت تجربه نكرده بودن... در ادامه خودشون بهت نشون ميدن چرا هيچ وقت لياقتشو نداشتن…

نیستی، اما فکر میکنی فراموشت میکنم؟ تو از آن آدم‌ ها نیستی که با فاصله کم‌رنگ شوند؛ هر چه دورتر شوی، جایت در دلم واضح‌تر میشود.

‏اسیرِ احساساتِ عمیق در آدمِ اشتباه شدن هم یکی از باگ‌ های بی‌ پایانِ زندگیه.

از میان تمام چیز هایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم...

چرا هر چی حرف بیشتری تو دلت داشته باشی، صحبت کردن سخت‌ تر میشه؟

فکر میکنی دیگه غصه نمیخوری براش ولی باز مچ خودتو وقتی جون نداری حتی از تخت بلند بشی میگیری.

کافیست فقط یک بار مرگِ یک عزیز، یک خیانت و یک ترک شدنِ بی‌خداحافظی را تجربه کنی تا بفهمی جایی در قلبت هست که هرگز پُر نخواهد شد؛ یک فضای خالی که حتی در بهترین لحظات هم متوجهِ آن خواهی شد.

اما عزیزِ من، عشق آن نیست که به وصال برسد؛ عشق آن است که حتی در فراق، از دل نرود.

نگفت دوستت دارم، اما نوشت: تو بینِ من و مرگ، سال‌ ها فاصله انداختی.

من دیگه نمیتونم به این بغضه بگم: نشکن، نشکن، نشکن..