ar
Feedback
𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

الذهاب إلى القناة على Telegram

در این‌ برزخ‌ همیشه‌ عقدِ تنهایی‌ و عشق‌ خوانده‌ شده. @adsDELUKID

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣

تُعد قناة 𝖣𝖤𝖫𝖴𝖪𝖨𝖣 (@delukid) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 21 939 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 155 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 15 268 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 21 939 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -291، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -7، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 27.18‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 6.03‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 964 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 324 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, چیز, آدم, اذیت, وقت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
در این‌ برزخ‌ همیشه‌ عقدِ تنهایی‌ و عشق‌ خوانده‌ شده. @adsDELUKID ‌

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

21 939
المشتركون
-724 ساعات
-567 أيام
-29130 أيام
أرشيف المشاركات
آثارِ صادق هدایت را به این ترتیب بخوانید: زنده‌به‌گور، سه‌قطره خون، سگ ولگرد، بوف کور، علویه خانم، حاجی‌آقا.

آدمای قوی، قبل از اینکه عصبانی بشن، فاصله می‌گیرن. این فاصله، احترامه؛ نه قهر.

کمی زمان که بگذرد، همه‌ چیز را فراموش می‌کنی؛ همان‌طور که کودکی‌ات را، همان‌طور که اسباب‌بازی‌های شکسته‌ات را فراموش کردی، دل‌شکستگی‌ات را هم از یادت خواهی برد.

وقتی کسی موقع تعریف کردن چیزی اشک می‌ریزد، یعنی هنوز در اعماقش زخمی تازه دارد و آن‌قدر عمیق بوده که حتی مرورش هم دردناک است و این، عمیق‌ترین شکل اندوه است. - یاسمن مصدق‌زاده

وقتی آدما برات جایگزین دارن دیگه براشون مهم نیست تو عصبانی هستی، قهری یا ناراحتی، داغونی یا مُردی و این حقیقت تلخیه :)

جنازه آدم هایی که با حرفاتون کشته میشن هیچوقت پیدا نمیشه...

‏در کسری از ثانیه ممکنه اهمیت حضور یکی تو زندگیم از صد به صفر برسه.

امروز 19 June، روز جهانی نود گرفتن از دوست صمیمیته.

بله محمود درویش عزیز گاهی قلب سزاوارتر از عقل برای آلزایمر است.

اما عزیزِ من؛ هر دردی که به دیگری بخشیدی، روزی راهِ خانه‌ات را پیدا می‌کند.

یه جا خوندم که؛ تو وارد زندگی بعضى آدما ميشى تا عشقى رو بهشون نشون بدى كه هيچ وقت تجربه نكرده بودن... در ادامه خودشون بهت نشون ميدن چرا هيچ وقت لياقتشو نداشتن…

نیستی، اما فکر میکنی فراموشت میکنم؟ تو از آن آدم‌ ها نیستی که با فاصله کم‌رنگ شوند؛ هر چه دورتر شوی، جایت در دلم واضح‌تر میشود.

‏اسیرِ احساساتِ عمیق در آدمِ اشتباه شدن هم یکی از باگ‌ های بی‌ پایانِ زندگیه.

از میان تمام چیز هایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم...

چرا هر چی حرف بیشتری تو دلت داشته باشی، صحبت کردن سخت‌ تر میشه؟

فکر میکنی دیگه غصه نمیخوری براش ولی باز مچ خودتو وقتی جون نداری حتی از تخت بلند بشی میگیری.

کافیست فقط یک بار مرگِ یک عزیز، یک خیانت و یک ترک شدنِ بی‌خداحافظی را تجربه کنی تا بفهمی جایی در قلبت هست که هرگز پُر نخواهد شد؛ یک فضای خالی که حتی در بهترین لحظات هم متوجهِ آن خواهی شد.

اما عزیزِ من، عشق آن نیست که به وصال برسد؛ عشق آن است که حتی در فراق، از دل نرود.

نگفت دوستت دارم، اما نوشت: تو بینِ من و مرگ، سال‌ ها فاصله انداختی.

من دیگه نمیتونم به این بغضه بگم: نشکن، نشکن، نشکن..