en
Feedback
Texic

Texic

Open in Telegram

#تکسیک ـــ7ـــــــــ1ــــــــــ1396ـــ تبلیغات : تبلیغات پیام بدین @sariiirafei تعرفه چنل:https://t.me/XtexiicX

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Texic

Channel Texic (@xtexicx) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 21 271 subscribers, ranking 14 265 in the Betting and Casino category and 15 802 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 21 271 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -263 over the last 30 days and by -12 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 8.80%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 6.82% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 1 872 views. Within the first day, a publication typically gains 1 451 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 7.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as ریالی, معتبر, باخت, l5670, اپلیشیکن.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
#تکسیک ـــ7ـــــــــ1ــــــــــ1396ـــ تبلیغات : تبلیغات پیام بدین @sariiirafei تعرفه چنل:https://t.me/XtexiicX

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Betting and Casino category.

21 271
Subscribers
-1224 hours
-697 days
-26330 days
Posts Archive
دروغی بیش نیست که فلانی نان دلش را میخورد ای مهربان هیچگاه نانی نصیبشان نمیشود نان در کیسه آنهایی ست که سیاست دارند نه صداقت..!

اصلیه همونیه که وقتی نه نت بود نه میشد sms داد، بهت زنگ میزد.

زندگی به ما که رسید قطع شد ، سانسور شد ، ممنوع شد ، گرون شد ، جنگ شد، چه جوانی غم انگیزی حق ما این نبود...:))

منم همینطور بانو هایده: «بــرایِ کوچـه غمگینـم بــرایِ خـونه غمگینـم»

.چند شبه انقد عصبیم، خوابم نمیبره و رسما دارم از فکرای توی سرم کتک میخورم. عصبانیت از هرچیزی که نیاز داشتم اون لحظه باشه و نبود، باید انجام می‌دادم و نتونستم، ببینم و ندیدم، بشنوم و نشنیدم حتی از تو! اگه بخوام روراست باشم باهات یه‌ وقتایی دیگه خودمم خودمو نمی‌فهمم، ولی از تو انتظار داشتم؛ انتظار داشتم جای همه حتی خودم بفهمی منو. من خوب نیستم. بیشتر از همیشه تو زندگیم خوب نیستم. اما هنوز همونم. هنوز جوری نگات میکنم انگار آخرین باره. آخرین خندهاته برای من! که تو نفهمیدی. با این حال میخوام بهت بگم دیگه دارم پس میزنم خودمو، دارم فرو میرم توو کارای کرده و نکردم. هرشبم شده مرور چیزایی که دیدم. من دارم بگا میرم، با اینکه یه عمره یاد گرفتم وقتی ذهن و روحم درد میکشه چیکار باید کنم، اما الان...شاید حافظمو از دست دادم. #شبتون_بخیر

شاید حرف‌هایی که زدی رو فراموش کنم اما احساسی که با زدن اون حرفا بهم منتقل کردی هیچ‌وقت از قلبم پاک نمی‌شه..

بهش گفتم چرا حس میکنی دیگه دوستت نداره؟ گفت چون آدمی که دوستت داره هر کاری میکنه که آرومت کنه، وقتی میتونست فقط با پنج دقیقه حرف زدن ناراحتیم رو حل کنه این کار رو نکرد بجاش ساعت‌ها من رو توی ناراحتی و گریه تنها گذاشت رفت سراغ کارش و اصلا یادش رفت که من هم هستم، انگار نه انگار وجود دارم، دوست داشتن فقط گفتن دوست دارم نیست، یعنی بلد باش کی باید بمونی، کی باید گوش بدی و چطوری آرومش کنی، اگه کسی رو دوست داری باید یاد بگیری در لحظه کنارش باشی نه فقط وقتی که وقت اضافه داری.

بعد از این روزها حال ما تا ابد تاسیانه :)

Gholato Chera Yadet Raft.mp31.61 MB

بعضے حرفاے تلخ توے سرمون مثل یه تیڪه یخ میمونن ڪہ قرار نیست آب بشہ...

هر اتفاقی که برای ما افتاد تو همین اوج جوونی ای بود که خودمون جوونی نکردیم.

می‌خواهد گریه‌ام بگیرد، اما غمگین‌تر از آنم...

‌ ‌پوسیده از پوست، دریده به دیده خویش! ‌‌

تنها فیلترشکنی که هیچوقت قطع نمیشه 😎👆🏻

میخوام تبدیل بشم به یه نبودن طولانی اسمم که بیاد بگن اون؟ خیلی وقته ازش خبری نیست ؛ اصلا معلوم نیست کجاست !

در این مدت زندگی به گونه ای سپری شده که می توانم سالها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد، غمگین بمانم...

با غم آنهایی که برای ما جان دادند چه باید کرد؟

اسکار بهترین تماشاگر هم میرسه به خدای بخشنده ی مهربان...!:)

یکم زیبایی ببینید حال دلتون عوض شه
یکم زیبایی ببینید حال دلتون عوض شه