uz
Feedback
Texic

Texic

Kanalga Telegram’da o‘tish

#تکسیک ـــ7ـــــــــ1ــــــــــ1396ـــ تبلیغات : تبلیغات پیام بدین @sariiirafei تعرفه چنل:https://t.me/XtexiicX

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Texic analitikasi

Texic (@xtexicx) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 21 271 obunachidan iborat bo'lib, Stavkalari va Kazino toifasida 14 265-o'rinni va Eron mintaqasida 15 802-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 21 271 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -263 ga, so‘nggi 24 soatda esa -12 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 8.80% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 6.82% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 1 872 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 451 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 7 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent ریالی, معتبر, باخت, l5670, اپلیشیکن kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
#تکسیک ـــ7ـــــــــ1ــــــــــ1396ـــ تبلیغات : تبلیغات پیام بدین @sariiirafei تعرفه چنل:https://t.me/XtexiicX

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Stavkalari va Kazino toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

21 271
Obunachilar
-1224 soatlar
-697 kunlar
-26330 kunlar
Postlar arxiv
دروغی بیش نیست که فلانی نان دلش را میخورد ای مهربان هیچگاه نانی نصیبشان نمیشود نان در کیسه آنهایی ست که سیاست دارند نه صداقت..!

اصلیه همونیه که وقتی نه نت بود نه میشد sms داد، بهت زنگ میزد.

زندگی به ما که رسید قطع شد ، سانسور شد ، ممنوع شد ، گرون شد ، جنگ شد، چه جوانی غم انگیزی حق ما این نبود...:))

منم همینطور بانو هایده: «بــرایِ کوچـه غمگینـم بــرایِ خـونه غمگینـم»

.چند شبه انقد عصبیم، خوابم نمیبره و رسما دارم از فکرای توی سرم کتک میخورم. عصبانیت از هرچیزی که نیاز داشتم اون لحظه باشه و نبود، باید انجام می‌دادم و نتونستم، ببینم و ندیدم، بشنوم و نشنیدم حتی از تو! اگه بخوام روراست باشم باهات یه‌ وقتایی دیگه خودمم خودمو نمی‌فهمم، ولی از تو انتظار داشتم؛ انتظار داشتم جای همه حتی خودم بفهمی منو. من خوب نیستم. بیشتر از همیشه تو زندگیم خوب نیستم. اما هنوز همونم. هنوز جوری نگات میکنم انگار آخرین باره. آخرین خندهاته برای من! که تو نفهمیدی. با این حال میخوام بهت بگم دیگه دارم پس میزنم خودمو، دارم فرو میرم توو کارای کرده و نکردم. هرشبم شده مرور چیزایی که دیدم. من دارم بگا میرم، با اینکه یه عمره یاد گرفتم وقتی ذهن و روحم درد میکشه چیکار باید کنم، اما الان...شاید حافظمو از دست دادم. #شبتون_بخیر

شاید حرف‌هایی که زدی رو فراموش کنم اما احساسی که با زدن اون حرفا بهم منتقل کردی هیچ‌وقت از قلبم پاک نمی‌شه..

بهش گفتم چرا حس میکنی دیگه دوستت نداره؟ گفت چون آدمی که دوستت داره هر کاری میکنه که آرومت کنه، وقتی میتونست فقط با پنج دقیقه حرف زدن ناراحتیم رو حل کنه این کار رو نکرد بجاش ساعت‌ها من رو توی ناراحتی و گریه تنها گذاشت رفت سراغ کارش و اصلا یادش رفت که من هم هستم، انگار نه انگار وجود دارم، دوست داشتن فقط گفتن دوست دارم نیست، یعنی بلد باش کی باید بمونی، کی باید گوش بدی و چطوری آرومش کنی، اگه کسی رو دوست داری باید یاد بگیری در لحظه کنارش باشی نه فقط وقتی که وقت اضافه داری.

بعد از این روزها حال ما تا ابد تاسیانه :)

Gholato Chera Yadet Raft.mp31.61 MB

بعضے حرفاے تلخ توے سرمون مثل یه تیڪه یخ میمونن ڪہ قرار نیست آب بشہ...

هر اتفاقی که برای ما افتاد تو همین اوج جوونی ای بود که خودمون جوونی نکردیم.

می‌خواهد گریه‌ام بگیرد، اما غمگین‌تر از آنم...

‌ ‌پوسیده از پوست، دریده به دیده خویش! ‌‌

تنها فیلترشکنی که هیچوقت قطع نمیشه 😎👆🏻

میخوام تبدیل بشم به یه نبودن طولانی اسمم که بیاد بگن اون؟ خیلی وقته ازش خبری نیست ؛ اصلا معلوم نیست کجاست !

در این مدت زندگی به گونه ای سپری شده که می توانم سالها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد، غمگین بمانم...

با غم آنهایی که برای ما جان دادند چه باید کرد؟

اسکار بهترین تماشاگر هم میرسه به خدای بخشنده ی مهربان...!:)

یکم زیبایی ببینید حال دلتون عوض شه
یکم زیبایی ببینید حال دلتون عوض شه