ar
Feedback
Texic

Texic

الذهاب إلى القناة على Telegram

#تکسیک ـــ7ـــــــــ1ــــــــــ1396ـــ تبلیغات : تبلیغات پیام بدین @sariiirafei تعرفه چنل:https://t.me/XtexiicX

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Texic

تُعد قناة Texic (@xtexicx) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 21 271 مشتركاً، محتلاً المرتبة 14 265 في فئة المراهنة والكازينو والمرتبة 15 802 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 21 271 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -263، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -12، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.80‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 6.82‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 1 872 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 451 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 7.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ریالی, معتبر, باخت, l5670, اپلیشیکن.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
#تکسیک ـــ7ـــــــــ1ــــــــــ1396ـــ تبلیغات : تبلیغات پیام بدین @sariiirafei تعرفه چنل:https://t.me/XtexiicX

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة المراهنة والكازينو.

21 271
المشتركون
-1224 ساعات
-697 أيام
-26330 أيام
أرشيف المشاركات
دروغی بیش نیست که فلانی نان دلش را میخورد ای مهربان هیچگاه نانی نصیبشان نمیشود نان در کیسه آنهایی ست که سیاست دارند نه صداقت..!

اصلیه همونیه که وقتی نه نت بود نه میشد sms داد، بهت زنگ میزد.

زندگی به ما که رسید قطع شد ، سانسور شد ، ممنوع شد ، گرون شد ، جنگ شد، چه جوانی غم انگیزی حق ما این نبود...:))

منم همینطور بانو هایده: «بــرایِ کوچـه غمگینـم بــرایِ خـونه غمگینـم»

.چند شبه انقد عصبیم، خوابم نمیبره و رسما دارم از فکرای توی سرم کتک میخورم. عصبانیت از هرچیزی که نیاز داشتم اون لحظه باشه و نبود، باید انجام می‌دادم و نتونستم، ببینم و ندیدم، بشنوم و نشنیدم حتی از تو! اگه بخوام روراست باشم باهات یه‌ وقتایی دیگه خودمم خودمو نمی‌فهمم، ولی از تو انتظار داشتم؛ انتظار داشتم جای همه حتی خودم بفهمی منو. من خوب نیستم. بیشتر از همیشه تو زندگیم خوب نیستم. اما هنوز همونم. هنوز جوری نگات میکنم انگار آخرین باره. آخرین خندهاته برای من! که تو نفهمیدی. با این حال میخوام بهت بگم دیگه دارم پس میزنم خودمو، دارم فرو میرم توو کارای کرده و نکردم. هرشبم شده مرور چیزایی که دیدم. من دارم بگا میرم، با اینکه یه عمره یاد گرفتم وقتی ذهن و روحم درد میکشه چیکار باید کنم، اما الان...شاید حافظمو از دست دادم. #شبتون_بخیر

شاید حرف‌هایی که زدی رو فراموش کنم اما احساسی که با زدن اون حرفا بهم منتقل کردی هیچ‌وقت از قلبم پاک نمی‌شه..

بهش گفتم چرا حس میکنی دیگه دوستت نداره؟ گفت چون آدمی که دوستت داره هر کاری میکنه که آرومت کنه، وقتی میتونست فقط با پنج دقیقه حرف زدن ناراحتیم رو حل کنه این کار رو نکرد بجاش ساعت‌ها من رو توی ناراحتی و گریه تنها گذاشت رفت سراغ کارش و اصلا یادش رفت که من هم هستم، انگار نه انگار وجود دارم، دوست داشتن فقط گفتن دوست دارم نیست، یعنی بلد باش کی باید بمونی، کی باید گوش بدی و چطوری آرومش کنی، اگه کسی رو دوست داری باید یاد بگیری در لحظه کنارش باشی نه فقط وقتی که وقت اضافه داری.

بعد از این روزها حال ما تا ابد تاسیانه :)

Gholato Chera Yadet Raft.mp31.61 MB

بعضے حرفاے تلخ توے سرمون مثل یه تیڪه یخ میمونن ڪہ قرار نیست آب بشہ...

هر اتفاقی که برای ما افتاد تو همین اوج جوونی ای بود که خودمون جوونی نکردیم.

می‌خواهد گریه‌ام بگیرد، اما غمگین‌تر از آنم...

‌ ‌پوسیده از پوست، دریده به دیده خویش! ‌‌

تنها فیلترشکنی که هیچوقت قطع نمیشه 😎👆🏻

میخوام تبدیل بشم به یه نبودن طولانی اسمم که بیاد بگن اون؟ خیلی وقته ازش خبری نیست ؛ اصلا معلوم نیست کجاست !

در این مدت زندگی به گونه ای سپری شده که می توانم سالها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد، غمگین بمانم...

با غم آنهایی که برای ما جان دادند چه باید کرد؟

اسکار بهترین تماشاگر هم میرسه به خدای بخشنده ی مهربان...!:)

یکم زیبایی ببینید حال دلتون عوض شه
یکم زیبایی ببینید حال دلتون عوض شه

Texic - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @xtexicx