en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
راستش من خیلیم به خودم افتخار می‌کنم، چون همیشه اون تصمیم سخت‌تره رو گرفتم، پاره هم شدم ولی تهش نتیجه‌شو دیدم. ممنون عزیزم.

در جواب کسایی که میگن چرا نیستی؟ بگو: چون دورویین حسودین زیر آب زنین واقعی نیستید ادایید یهو نیست نشدم، با هر حرکتون یک قدم فاصله گرفتم، شما حتی دور شدنمو نفهمیدید.

بیا مثل بقیه نباشیم! بیا دنبال خوشیا بگردیم. غم خودش مارو پیدا می کنه. بیا به هم قول بدیم هرچی شد تهش همو داریم و نزنیم زیرش. بیا با خیال راحت بریم جلو. بیا توی این دنیا که نود درصد روابط به ماه نمی کشه انقد بمونیم تا چروکای پوست و موهای سفید همو ببینیم. بیا موقع دلخوریا حرف بزنیم و دور نشیم. بیا بهم احترام بذاریم، همدیگرو درک کنیم، پشت هم باشیم. بیا دروغ نگیم، راست بگیم حتی اگه تنبیه بشیم. بیا تمام همو بلد باشیم. بیا حرفِ "فقط خودت برای خودت می مونی" رو نقض کنیم. بیا همون خودم برای من باش. بیا دستامو سفت بگیر و هیچ وقت ولش نکن. حیفی. نمی خوام نباشی.

تو به اندازه‌ی غم‌ هایی که پنهان میکنی، زیبایی!

«اهدافت باید بهت یه کم ترس بدن و یه عالمه ذوق.»

‏ببین کنارِ کی دلت خوشه؟! کی بهت انگیزه برای زندگی میده! کی منتظرِ خنده‌هات بین معمولی‌ترین اتفاق‌های زندگیه! کی تو رو با تمومِ نقص های پیدا و پنهونت میپذیره! از یه جایی به بعد، پول و زیبایی و شهرت و اسم‌ و رَسمِ طرف برات عادی میشه! بگرد ببین کنارِ کی دلت همیشه خوشه..

من آدمِ بدی نیستم... همین که سرم به کار خودم گرم است و کاری به جهان هیچ‌کس ندارم، همین که آنقدر مشغولیت فکری دارم که ذهن و افکارم برای حواشی و مسائل پوچ و دشمنی‌ها کفاف نمی‌دهد، همین که لبخند و مهربانی را از آدم‌ها دریغ نمی‌کنم. همین که تلاش می‌کنم به قدر دامنه‌ی تاثیر خودم، سازنده و کارآمد و مفید باشم. همین که در عمق بی‌رحمی روزگار، هنوز هم کودکانه می‌خندم و کودکانه می‌بخشم و کودکانه ذوق می‌کنم؛ نه که خوب باشم اما، من آدم‌ بدی نیستم... 👤#نرگس_صرافیان_طوفان

وَ من..؟ مصمم؛ در سبز زیستن در آدمِ بهتری بودن و آدم بهتری شدن!🫶🏻

بی منفعت که میشیم بی معرفت میشید! گرفتاری بهونه است باید براتون بصرفیم که باهامون رفاقت کنید...!!

یک جنگجوی شجاع و دیوانه در من هست که پا به پای من می‌آید و شیفته‌ی مسیرها و تجربه‌های تازه است. دیوانه‌ای که نمی‌ترسد و پا پس نمی‌کشد و می‌جنگد و می‌دود و خراب می‌کند و می‌سازد. دیوانه‌ای که خیلی وقت‌ها بدون هیچ محافظه‌کاری و احتیاطی، می‌زند به قلب حادثه‌ها و خونین و مالین اما با دست‌هایی پر باز می‌گردد. من می‌دانم که هرکجا رشدی کردم و ارتقایی یافتم و گام بلندی برداشتم، او بود که در من حکم‌رانی می‌کرد. او بود که می‌گفت: نترس! برو، بیفت، زخمی شو، آسیب ببین، شکست بخور، اما تلاش کن و ادامه بده. او بود که می‌گفت: خوب است که داری می‌افتی و رنج می‌کشی و تاوان می‌دهی و شکست می‌خوری؛ این یعنی از خیلی‌هایی که نشسته‌اند تا آسیب نبینند و زمین نخورند، جلوتری! جنگجوی دیوانه‌ای در من هست که زخمیِ نبردهای هولناک بسیاری‌ست و هنوز بهبود نیافته؛ اما به وقتش دوباره بلند می‌شود، خودش را می‌تکاند، محکم‌تر از همیشه می‌ایستد و همه چیز را درست می‌کند. 💬نرگس صرافیان طوفان

یه نصحیت برای تمام عمر: هرچی که مردم از زندگی شخصی، توان مالی، جزئیات کاری، عادات روزانه، علایق، دایره دوستان، نحوه خوش گذراندن‌، و حتی مشخصات پارتنر شما کمتر بدونن زندگی با آرامش‌تری خواهید داشت. هیچ سناریوی خوش‌آیند و اتفاق جذابی از over-sharing درنمیاد.

من ذاتاً انسان شادی نیستم؛ ولی داشتن تو به شدت از غم من می‌کاهه.

امیدوارم آنقدر سبز شوی که درختان بگویند: او هم ریشه‌ی ماست 🌱

میگفت، چقدر اشتباهی با آدم‌هایی حرف زدیم که هیچ تمایلی به شنیدنمون نداشتن؛ و چقدر اشتباهی خودمون رو از آدم‌هایی دریغ کردیم که مشتاقِ گوش دادن به حرفا و درد و دلامون بودن ...! ؛) خیلی حق👌

اگر به این قطعیت رسیده‌اید که یک کاری "باید" انجام شه، پس اون کار "باید" در سریعترین زمان ممکن هم انجام شه. استخون لای زخم‌هاتون نگه ندارید.☘️

از گریه کردن جلو آدما متنفرم پس اگه جلوت گریه کردم بدون خیلی داشتم درد می‌کشیدم❤️‍🩹

اینو به پسرا میگم همیشه ی دختر هست تو زندگیت که تو رو از خودش هم بیشتر دوس داره از دستش بدی تا اخر عمرت مثلشو پیدا نمیکنی

‏معلومه که به دل گرفتم و ناراحت شدم، چون اگه من بودم هیچوقت اینکارو باهات نمیکردم.

مردا بشدت این رفتارا  رو دوست دارن اما بهت نمیگن : .موقع بغل کردن دستت رو بنداز دور گردنش / وقتی دارین راه میرین شونه هات به شونه هاش بخوره /با موهاش بازی کن. .لباس خوب جلوش بپوش : شور و اشتیاق مرد اگه ببینه طرز لباس پوشیدنت مثل مامانشه خاموش میشه. .ازش کمک بخواه حتی شده یه کمک خیلی کوچیک ٫ کاری کن اون فک کنه یه پشتوانه عالیه ( بشدت تاثیر داره)‌ البته این برای همون ب بسم ال... رابطه نیستا کمکای کوچیک ، (مثل در قوطی باز کردن ، یه وسیله رو از جای بلند برداشتن و ...). .سورپرایز تو موقع مناسب. .وقتی گوشیش دستت بود یه عکس یهویی از خودت بگیر بذار تو گوشیش باشه هر موقع اونو ببینه دلتنگت میشه. .خوش بو باش از عطرای ماندگار استفاده کن، یذره از عطرت رو بزن دستت؛ موقع دست دادن عطرت رو دست اونم پخش میشه و بوی تو تا چند روز همراشه. .فیلم و سریال یا ورزش مورد علاقش رو باهاش نگاه کن.

تشکر کردن رو یاد بگیرید. هیچکس برده شما نیست. هیچکس موظف نیست کاری رو برای شما انجام بده. هرکی هرکاری میکنه فقط اول از روی شعور و دوم از روی لطف بزرگیشه..