uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 695 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 944-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 695 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -243 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.69% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 106 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 695
Obunachilar
-824 soatlar
-237 kunlar
-24330 kunlar
Postlar arxiv
راستش من خیلیم به خودم افتخار می‌کنم، چون همیشه اون تصمیم سخت‌تره رو گرفتم، پاره هم شدم ولی تهش نتیجه‌شو دیدم. ممنون عزیزم.

در جواب کسایی که میگن چرا نیستی؟ بگو: چون دورویین حسودین زیر آب زنین واقعی نیستید ادایید یهو نیست نشدم، با هر حرکتون یک قدم فاصله گرفتم، شما حتی دور شدنمو نفهمیدید.

بیا مثل بقیه نباشیم! بیا دنبال خوشیا بگردیم. غم خودش مارو پیدا می کنه. بیا به هم قول بدیم هرچی شد تهش همو داریم و نزنیم زیرش. بیا با خیال راحت بریم جلو. بیا توی این دنیا که نود درصد روابط به ماه نمی کشه انقد بمونیم تا چروکای پوست و موهای سفید همو ببینیم. بیا موقع دلخوریا حرف بزنیم و دور نشیم. بیا بهم احترام بذاریم، همدیگرو درک کنیم، پشت هم باشیم. بیا دروغ نگیم، راست بگیم حتی اگه تنبیه بشیم. بیا تمام همو بلد باشیم. بیا حرفِ "فقط خودت برای خودت می مونی" رو نقض کنیم. بیا همون خودم برای من باش. بیا دستامو سفت بگیر و هیچ وقت ولش نکن. حیفی. نمی خوام نباشی.

تو به اندازه‌ی غم‌ هایی که پنهان میکنی، زیبایی!

«اهدافت باید بهت یه کم ترس بدن و یه عالمه ذوق.»

‏ببین کنارِ کی دلت خوشه؟! کی بهت انگیزه برای زندگی میده! کی منتظرِ خنده‌هات بین معمولی‌ترین اتفاق‌های زندگیه! کی تو رو با تمومِ نقص های پیدا و پنهونت میپذیره! از یه جایی به بعد، پول و زیبایی و شهرت و اسم‌ و رَسمِ طرف برات عادی میشه! بگرد ببین کنارِ کی دلت همیشه خوشه..

من آدمِ بدی نیستم... همین که سرم به کار خودم گرم است و کاری به جهان هیچ‌کس ندارم، همین که آنقدر مشغولیت فکری دارم که ذهن و افکارم برای حواشی و مسائل پوچ و دشمنی‌ها کفاف نمی‌دهد، همین که لبخند و مهربانی را از آدم‌ها دریغ نمی‌کنم. همین که تلاش می‌کنم به قدر دامنه‌ی تاثیر خودم، سازنده و کارآمد و مفید باشم. همین که در عمق بی‌رحمی روزگار، هنوز هم کودکانه می‌خندم و کودکانه می‌بخشم و کودکانه ذوق می‌کنم؛ نه که خوب باشم اما، من آدم‌ بدی نیستم... 👤#نرگس_صرافیان_طوفان

وَ من..؟ مصمم؛ در سبز زیستن در آدمِ بهتری بودن و آدم بهتری شدن!🫶🏻

بی منفعت که میشیم بی معرفت میشید! گرفتاری بهونه است باید براتون بصرفیم که باهامون رفاقت کنید...!!

یک جنگجوی شجاع و دیوانه در من هست که پا به پای من می‌آید و شیفته‌ی مسیرها و تجربه‌های تازه است. دیوانه‌ای که نمی‌ترسد و پا پس نمی‌کشد و می‌جنگد و می‌دود و خراب می‌کند و می‌سازد. دیوانه‌ای که خیلی وقت‌ها بدون هیچ محافظه‌کاری و احتیاطی، می‌زند به قلب حادثه‌ها و خونین و مالین اما با دست‌هایی پر باز می‌گردد. من می‌دانم که هرکجا رشدی کردم و ارتقایی یافتم و گام بلندی برداشتم، او بود که در من حکم‌رانی می‌کرد. او بود که می‌گفت: نترس! برو، بیفت، زخمی شو، آسیب ببین، شکست بخور، اما تلاش کن و ادامه بده. او بود که می‌گفت: خوب است که داری می‌افتی و رنج می‌کشی و تاوان می‌دهی و شکست می‌خوری؛ این یعنی از خیلی‌هایی که نشسته‌اند تا آسیب نبینند و زمین نخورند، جلوتری! جنگجوی دیوانه‌ای در من هست که زخمیِ نبردهای هولناک بسیاری‌ست و هنوز بهبود نیافته؛ اما به وقتش دوباره بلند می‌شود، خودش را می‌تکاند، محکم‌تر از همیشه می‌ایستد و همه چیز را درست می‌کند. 💬نرگس صرافیان طوفان

یه نصحیت برای تمام عمر: هرچی که مردم از زندگی شخصی، توان مالی، جزئیات کاری، عادات روزانه، علایق، دایره دوستان، نحوه خوش گذراندن‌، و حتی مشخصات پارتنر شما کمتر بدونن زندگی با آرامش‌تری خواهید داشت. هیچ سناریوی خوش‌آیند و اتفاق جذابی از over-sharing درنمیاد.

من ذاتاً انسان شادی نیستم؛ ولی داشتن تو به شدت از غم من می‌کاهه.

امیدوارم آنقدر سبز شوی که درختان بگویند: او هم ریشه‌ی ماست 🌱

میگفت، چقدر اشتباهی با آدم‌هایی حرف زدیم که هیچ تمایلی به شنیدنمون نداشتن؛ و چقدر اشتباهی خودمون رو از آدم‌هایی دریغ کردیم که مشتاقِ گوش دادن به حرفا و درد و دلامون بودن ...! ؛) خیلی حق👌

اگر به این قطعیت رسیده‌اید که یک کاری "باید" انجام شه، پس اون کار "باید" در سریعترین زمان ممکن هم انجام شه. استخون لای زخم‌هاتون نگه ندارید.☘️

از گریه کردن جلو آدما متنفرم پس اگه جلوت گریه کردم بدون خیلی داشتم درد می‌کشیدم❤️‍🩹

اینو به پسرا میگم همیشه ی دختر هست تو زندگیت که تو رو از خودش هم بیشتر دوس داره از دستش بدی تا اخر عمرت مثلشو پیدا نمیکنی

‏معلومه که به دل گرفتم و ناراحت شدم، چون اگه من بودم هیچوقت اینکارو باهات نمیکردم.

مردا بشدت این رفتارا  رو دوست دارن اما بهت نمیگن : .موقع بغل کردن دستت رو بنداز دور گردنش / وقتی دارین راه میرین شونه هات به شونه هاش بخوره /با موهاش بازی کن. .لباس خوب جلوش بپوش : شور و اشتیاق مرد اگه ببینه طرز لباس پوشیدنت مثل مامانشه خاموش میشه. .ازش کمک بخواه حتی شده یه کمک خیلی کوچیک ٫ کاری کن اون فک کنه یه پشتوانه عالیه ( بشدت تاثیر داره)‌ البته این برای همون ب بسم ال... رابطه نیستا کمکای کوچیک ، (مثل در قوطی باز کردن ، یه وسیله رو از جای بلند برداشتن و ...). .سورپرایز تو موقع مناسب. .وقتی گوشیش دستت بود یه عکس یهویی از خودت بگیر بذار تو گوشیش باشه هر موقع اونو ببینه دلتنگت میشه. .خوش بو باش از عطرای ماندگار استفاده کن، یذره از عطرت رو بزن دستت؛ موقع دست دادن عطرت رو دست اونم پخش میشه و بوی تو تا چند روز همراشه. .فیلم و سریال یا ورزش مورد علاقش رو باهاش نگاه کن.

تشکر کردن رو یاد بگیرید. هیچکس برده شما نیست. هیچکس موظف نیست کاری رو برای شما انجام بده. هرکی هرکاری میکنه فقط اول از روی شعور و دوم از روی لطف بزرگیشه..