en
Feedback
Science Plus Chat

Science Plus Chat

Open in Telegram

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
891
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
Dnnd 1000 k wenn

Mokakda oni padama

Meke practical okkoma thiyenavada balapu kenek kiyandako ushan sir note ekak denavada kiyla

Day 4 and 5 oni

Okkoma denna

Repost from Science Plus
🚦 PRACTICAL NO 36       පොදු විමෝචක වින්‍යාසයේදී දී IB හා IC අතර සංක්‍රමණික ලාක්ෂණික වක්‍රය 🔸 PRACTICAL VIDEO ▫️ TUTE ◾️ PAST PAPER අලුතින් JOIN වුණ අයට PROGRAM එක ගැන විස්තර PRACTICAL PROGRAM DAY 30 COMPLETE ✅ 🔝 EduPrime

Essay seq amila sir wenama focus krnawa neda one last time ehema

Puluwan nam pdf karala 🙂‍↔️

Oyged ara wahana set ek

P6 PRACTICAL TRAIN | PARC. NO 29
ඔපදැමූ කැලරිමීටරයක් භාවිතයෙන් වාතයේ සාපේක්ෂ ආර්ද්‍රතාවය සෙවීම.

User 7508664865 changed username from - to The_autumn_sunshine

Shy skip krpu aya innwda. Skip krl third shy liyn aya

oo

Meke dala thibba practical tika ain karala neda

එක එක Study ඇප් දාගෙන එපා වෙලාද ඉන්නෙ ? Data නැතිඋනාම අනාතයි නෙද? 😩මාසෙන් මාසෙට subscription ගෙවන්නත් ඕනෙ නේද?💳 app එකෙන් දෙන්නෙත් පොඩි පොඩි features නේ?
ඔයාගෙම vibe එකට customize කරපු එක Super Study App එකකින් ඔක්කොම වැඩ ටික කරගමු ⚡ 🔴 වැඩ කල් දාන අයට Pomodoro Timer⏰ + Study Music🎵 🔴වැඩකරන පැය ගාන දවස අන්තිමට බලාගන්න😼📈 🔴Class Exam , Past paper  වල ලකුනු analyze කරගන්න. 📊 🔴තව පාඩම් වල මාතෘකා වෙන වෙනම වෙන් කරලත් තියනවා.ඔයා ඉවර කරන පාඩම tick කරන්න📝 🔴ඔයාගේ progress එක realtime බලාගන්න.↗️ 🔴ඔයාගෙ week එක time blocks වලින් plan කරගන්න 📆 තව ගොඩක් දේවල් තියන්වා..🩷 පාවිච්චි කරපු අයගෙ අදහස් කිපයක් මෙතනින් බලන්න. 💬 #TimeisGold #astralis_study_apps විස්තර දැනගන්න @udulaiw🔝

Ushan sir

Matath one tiye nam❤️

mn nm baluwe nipun sirge eka nm aulak na

User 8582743422 changed name from M to Malmi Warsha