en
Feedback
screen

screen

Open in Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
560
Subscribers
+524 hours
+647 days
+7230 days
Posts Archive
زندگی رو بردی انون

آره، البته برای یه مدت می‌تونه بابتش ناراحت باشه اما زمان همه چیز رو درست می‌کنه؟ حداقل اون فرد کم‌کم تو ذهنش کمرنگ می‌شه

وای نه تروخدا. خدانکنه.

تازه حتی ممکن هست دوست های قدیمی فقط نه اکس، دوست و یا حتی رفتار های قدیمی‌ای که قبلاً داشتید دوباره سر و کله‌شون پیدا بشه. چقدر که من از آسترولوژی بدم میاد همه چیز رو جلوتر بهمون می‌گه.

زدم.

اشتباه ریپلای

حرف‌های آخرتو بزن

ایشالا هر کی دوست دختر داره نصف بشه امشب

ایول پایه‌ام

آره بچه‌ها آنونی که کات کرده باید خوشحال باشه الان

چقدر خوبه که تو رابطه نیستیم

وقتشه امشب باهات قطع ارتباط کنم حنانه

منم همینطور منم همینطور

بچه‌ها اگه به آسترولوژی اعتقاد دارید باید بگم که انرژی کات و این‌جور چیزها زیاد هست من خودمم امشب کلی زار زدم حقیقتش و خسته هستم دلم می‌خواد سرم رو بکوبم توی دیوار خودم رو از پنجره پرت کنم پایین.

الان باید بهش بگیم ناراحت نباش. هیس.

منظورم اینه که.

باز کنم می‌دید؟

شروع جدید مبارک

:))))))

مننننن بمیرمممممم ریکت باز کن به انون کات کرده قلب یدیممممممم