ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
560
订阅者
+524 小时
+647
+7230
帖子存档
زندگی رو بردی انون

آره، البته برای یه مدت می‌تونه بابتش ناراحت باشه اما زمان همه چیز رو درست می‌کنه؟ حداقل اون فرد کم‌کم تو ذهنش کمرنگ می‌شه

وای نه تروخدا. خدانکنه.

تازه حتی ممکن هست دوست های قدیمی فقط نه اکس، دوست و یا حتی رفتار های قدیمی‌ای که قبلاً داشتید دوباره سر و کله‌شون پیدا بشه. چقدر که من از آسترولوژی بدم میاد همه چیز رو جلوتر بهمون می‌گه.

زدم.

اشتباه ریپلای

حرف‌های آخرتو بزن

ایشالا هر کی دوست دختر داره نصف بشه امشب

ایول پایه‌ام

آره بچه‌ها آنونی که کات کرده باید خوشحال باشه الان

چقدر خوبه که تو رابطه نیستیم

وقتشه امشب باهات قطع ارتباط کنم حنانه

منم همینطور منم همینطور

بچه‌ها اگه به آسترولوژی اعتقاد دارید باید بگم که انرژی کات و این‌جور چیزها زیاد هست من خودمم امشب کلی زار زدم حقیقتش و خسته هستم دلم می‌خواد سرم رو بکوبم توی دیوار خودم رو از پنجره پرت کنم پایین.

الان باید بهش بگیم ناراحت نباش. هیس.

منظورم اینه که.

باز کنم می‌دید؟

شروع جدید مبارک

:))))))

مننننن بمیرمممممم ریکت باز کن به انون کات کرده قلب یدیممممممم