سفارت خانه شاهنشاهی
Open in Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
250
Subscribers
+424 hours
+357 days
+3530 days
Posts Archive
به عنوان یه کسی که صمیمی ترین رفیقشو از دست داده از همین حمایت گاه مانیفست میدم که رایان کصننت مادرجنده که میگی دکتر مهندس نمیشدن
مگه بحث من سر اینه که چیکاره میشدن؟
خب تو و خاندانت خایه نداشتین و بیرون نرفتین بخاطر همین کشته ندادین راحت توهین میکنی؟
رگ کیرانیتو جمع کن گل پسر
Repost from N/a
دشمنان خود را بشناسید و پس از تحقیقات ها درست بودن مدارک به آن حمله کنید و در سازمان ملل بگویید "کردم که کردم کیرم کلفت بود که کردم"
هنرجنگ✅
@lindseygrahammybeloved
Repost from N/a
اهمیت ندادم چون مدارک روبیو رو ندیده بودم
فکر کردم داره یچیزی میپرونه مث اترنال
ولی نه
این مثکه جدی یچیزیش بود
@lindseygrahammybeloved
جناب رایان گوزلینگ از این ساعت هیچگونه ارتباطی با جبهه ندارند و سیک ایشون از جبههه زده شد
Repost from N/a
ترجیح میدم اظهار نظری نداشته باشم
فقط میگم که این شخص و چنلش دیگر از زیرمجموعه های جبهه حساب نشوند
باتشکر. ❤️
@lindseygrahammybeloved
Repost from N/a
بر ممابیر پیشنهاد میدهیم رایان را رها کنند
هرچند واجب نیست
بنده چیزی را بر افرادی که مرا بالا آوردند واجب و معجوب نمیکنم (عجب کصشر خفنی گفتم)
@lindseygrahammybeloved
Repost from N/a
دیگه فکر کنم این عکس خودش گویای همه چیز هست
انقدر حالم بهم خورد که حتی نیاز نیست بیشتر از این برم سراغ چیزای دیگه
🇮🇱🇺🇸 | @RubioDoctrine | 🇺🇸🇮🇱
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
