سفارت خانه شاهنشاهی
前往频道在 Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
显示更多未指定国家未指定类别
250
订阅者
+424 小时
+357 天
+3530 天
帖子存档
به عنوان یه کسی که صمیمی ترین رفیقشو از دست داده از همین حمایت گاه مانیفست میدم که رایان کصننت مادرجنده که میگی دکتر مهندس نمیشدن
مگه بحث من سر اینه که چیکاره میشدن؟
خب تو و خاندانت خایه نداشتین و بیرون نرفتین بخاطر همین کشته ندادین راحت توهین میکنی؟
رگ کیرانیتو جمع کن گل پسر
Repost from N/a
دشمنان خود را بشناسید و پس از تحقیقات ها درست بودن مدارک به آن حمله کنید و در سازمان ملل بگویید "کردم که کردم کیرم کلفت بود که کردم"
هنرجنگ✅
@lindseygrahammybeloved
Repost from N/a
اهمیت ندادم چون مدارک روبیو رو ندیده بودم
فکر کردم داره یچیزی میپرونه مث اترنال
ولی نه
این مثکه جدی یچیزیش بود
@lindseygrahammybeloved
جناب رایان گوزلینگ از این ساعت هیچگونه ارتباطی با جبهه ندارند و سیک ایشون از جبههه زده شد
Repost from N/a
ترجیح میدم اظهار نظری نداشته باشم
فقط میگم که این شخص و چنلش دیگر از زیرمجموعه های جبهه حساب نشوند
باتشکر. ❤️
@lindseygrahammybeloved
Repost from N/a
بر ممابیر پیشنهاد میدهیم رایان را رها کنند
هرچند واجب نیست
بنده چیزی را بر افرادی که مرا بالا آوردند واجب و معجوب نمیکنم (عجب کصشر خفنی گفتم)
@lindseygrahammybeloved
Repost from N/a
دیگه فکر کنم این عکس خودش گویای همه چیز هست
انقدر حالم بهم خورد که حتی نیاز نیست بیشتر از این برم سراغ چیزای دیگه
🇮🇱🇺🇸 | @RubioDoctrine | 🇺🇸🇮🇱
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
